Malmö Redhawks

24628 inlägg · 2625 ämnen

Tuff öppning 04/05

391467 · » Till forumet

Sv: Tuff öppning 04/05
pajo: Det ser inte bra ut, tycker inte att man skall ha mer än max två bortamatcher irad.Det var mycket dåligt för eran del.På förhand ser det ut som 0 poäng på dem 3 första.....då blir det till att jaga...
Kommentera

Petra: tackar.

Ja, jag tror mycket väl han kan bli en av årets bästa värvninger i hela ES.
Kommentera

Nubben: Grattis till Mathiasson :) Ni har fått en toppenkille :)
Kommentera

Magnus: Värvningarna kommer, brukar alltid värvas som mest efter VM. Kommer bli så även i år.

Bara man satsar på en tränare snart, så ser det ok ut. Förlorade jeppe, men fick Mathiasson. Är inte rätt att hålla kvar jeppe om han själv vill ha en nytändning.

Men det är backarna jag vill se en förändring på. Två riktiga klass spelare är det som behövs. Sen en center som kan bära upp en 1:a line.

Målvaktsfronten är ju klar, utfyllnadsspelare/talanger har vi gott om. Nu behövs det några klass spelare. Känns som att den här säsongen är mycket viktig för klubben. Ett år till i absoluta botten och sponsorerna/publiken kanske aldrig kommer igen. Ett år med kamp om slutspel, då ser det riktigt ljust ut...
Kommentera

pajo: Om vi har något lag att ställa upp med överhuvudtaget...
Kommentera

Tuff öppning 04/05
Mif som ända lag har 3 borta matcher i rad.

Omg.1 HV71-Mif
Omg.2 Linköping-Mif
Omg.3 Västra Frölunda-Mif

Det kallar jag för tuff öppning vi måste starta mycket bra för att inte komma för långt efter redan från början.
Annars blir det till att jaga,jaga,jaga den här säsången oxå.
Kommentera

391467 · »