Malmö Redhawks

24628 inlägg · 2625 ämnen

VF - MIF

« · 141511 Till forumet

Sv: VF - MIF
Wahlberg har fått utgå pga axelskada. FFAAAANNN . MIF mot SM-Guld 2003.
Kommentera

christoffero: Hoppas de fortsätter och orkar spela som de gjort dårå... Håller Hadelöv nollan nu så vinner vi *leeeer*
Kommentera

dansken99: Aha, visste inte det, då skulle man gått till glorias ju...

Får se... om jag pallar...

:-)
Kommentera

christoffero: Matchen går på pay-per-view. MIF mot Sm-Guld 2003.
Kommentera

dansken99: Vem är Fransson?

Är du på plats eller hur kan du veta att Björk och alla de andra är så super idag?
Kommentera

Franz Nielsen menar jag ju, inte Fransson ;-) . MIF mot SM-Guld 2003
Kommentera

YYYYEEEEESSSSS. MIF spelar precis som de ska göra. Gött att MIF oxå fick ett mål oxå, och speciellt oxå i spel 4 mot 5 där MIF inte har varit helt bra hittlis i år. Tycker alla spelarna i MIF verkligen ger järnet i dag. Speciellt Jussi, Rydmark, Liimatainen, Björk, Fransson mm är otroligt duktiga. Kan inte hitta en enda spelare i MIF som inte hittils gör vad de ska. Keep up the good work ;-) . MIF mot SM-Guld 2003.
Kommentera

MIF spelar kanon i första kan jag berätta ;-) . Fortsätt så. MIF mot SM-Guld 2003
Kommentera

dansken99:

och ytterligare en ändring är att Valdix sitter på bänken istället för Malmström idag igen.
Kommentera

VF - MIF
Saxat från redhawkssupport.

// MIF Redhawks har däremot fått tillbaka en spelare, Janos Vas, som varit magsjuk och börjar idag på bänken tillsammans med Henkrik Malmström //

Men enligt Swehockey så spelar han med J20 laget idag borta mot Mora IK. Så en uppdatering är att Janos inte spelar med A-Laget ikväll mot VF.

I skrivande stund leder oxå MIF:s J20 lag med 3-0 efter två snabba mål vid tiden 2,01 och 2,50. Sen kom tredje i spel 4 mot 5 när just Janos Vas var utvisad vid tiden 8,32. Starkt jobbat grabbar. Och lycka till för A-laget ikväll mot VF. Vi har väl en knapp plus statestik mot VF och kan kanske ta någon poäng. Men vi får se, VF är otroligt starka hemma i år. MIF mot SM-Guld 2003
Kommentera

« · 141511