ULTIMAVICI:
Fan! Matchen kan inte visas på C-more pga. tekniska problem. Stoppa i kontakten!
ULTIMAVICI:
Det verkar som att man inte börjat matchen än. Kanske väntar an på att få det att fungera.
ULTIMAVICI:
Jag tar på mig ansvaret för det tekniska problemet. Jag valde att stanna hemma och se matchen på TV, istället för live i Gävle. Gud bestraffar mig för att jag syndar.
Förlåt, folk.
supertr?tt: Tycker gubben är en injektion, men hanteringen kring hans vara eller inte vara känns för himla seriöst från dag ett...
Nieminen: Jag vet egentligen inte. Men gjorde en kvalificerad gissning.
Nu gjorde vi mål. Albin Carlsson. Snyggt, hördes det.
S-vikaren: Den bör ge en rejäl avstängning.
Rögle har spelat fysiskt det jag sett av matchen.
Å där gjorde Malmö mål i PP
S-vikaren: Så plötsligt skall inte hockeyspelare ha ögon i nacken?
Ähh! Svara inte. Det var en dålig fråga som egentligen handlade om tacklingar i huvudet när man är puckförare.
Redigerad kommentar
Nieminen: Here we go!
Haha Perra, inte lätt med små headset.
Redigerad kommentar
ULTIMAVICI: Såja.
Verkar vara Warg som bisittare.
Redigerad kommentar
tjern:
Alltså det som stör mig är att det inte är konsekvent, det är ett jävla lotteri som det är nu. Ser ingen röd tråd genom deras beslut. Faktum är ju att han tackar in i Ullmark innan pucken går över linjen, det är alltså ok?
Qvarre: Samma klass på brynäs och skellefteås supporters.
Där lät jag kanske lite väl sur.
Redigerad kommentar
supertr?tt:
Målvakten får skylla sig själv, då han var där?
J F K:
Flanagan gjorde det riktigt bra när han försökte dra Starkbaum. Men det räckte inte.
J F K:
Tyvärr är det så. ännu värre tyvärr är att Brynäs vunnit matcher mot Modo där man varit så usla att man skulle gett tillbaks pengarna till publiken trots att man vunnit och oavsett om man spelat hemma eller borta.
MODO Hockey (White)