ria-ra:
Är du frisk så du kan gå på hockey på måndag? Jag har läst ut boken nu, så nu kan du få tillbaka den... ;)
Albert Hall:
Fast det är väl ändå så att alla insett att FBK förlorade på fighten? Ja, alla utom Dawidovski då, förstås...
I vilket fall som helst var det helt underbart att vi vann matchen idag. Jävlar, vad nervös man var där på slutet...
Att vissa FBK:are hurrar över att Chara vann fighten mot Hinote är nog det näst roligaste med dagens match. Hinote hade inte en chans, men gud så korkat av Chara att överhuvudtaget börja slåss!
Skönt för övrigt att se att FBK fortfarande klarar av att spela ickevåldshockey, det trodde man inte. Men det är kanske som FBK-fansen konstaterat - ska de ha en chans att ta sig någonstans måste de spela fult...
Heja, heja, heja Damgaard.
(Någon som vet vem som blev matchens lirare?)
Nu ändrade jag mig, förresten. Näst roligast var att Salo fick hålla nollan. Det jag skrev var näst roligast här ovan får därför vara tredje roligast.
ria-ra:
Det var ju du som började blanda dig i. Faktiskt.
"hoppas att knas gullepojke vinner melodispektaklet så man slipper höra att fel låt vann"
Vilken toppendag!
Dream Team:
CLAMP?! Men gå och dränk dig någonstans! Satt DU med i den kassa Göteborgsjuryn, tro? Clamps låt är usel och hon suger fett. Vi kan omöjligt skicka henne till Kiev, det måste väl folk inse?
ria-ra:
Jag håller också på Martin. =)
ria-ra: Men det är väl just precis om slalomåkar´n får flest poäng som fel låt vinner. Bättre upp med Shirley Clamp, säger jag.
För övrigt så är det underbart med direktsändningar som misslyckas... ;-))