Dawidovski: Snälla du ta inte mitt inlägg som ett skämt. Allvarligare än så här blir jag bara på begravning.
Snälla sluta dra i långbänk sa jag. Med det menade jag att inte skriva 10 rader text för att försöka få till en punkt, punkt.
Salle:
"Att du sedan inte verkar förstå när dina antagonister ironiserar och driver med dig, ja inte ens det är kul längre."
Du har rätt. Någon sa till mig att det börjar likna mobbning, och det är nästan sant. Jag föreslår därför att alla följer mitt exempel och låter bli att svara på Dawidovskis inlägg i stället. Då borde det väl lugna ner sig?
Dawidovski: Detta kanske inte hör hemma här utan i ett privat brev, men jag vill göra det offentligt.
Åh gud vad less jag är på dig och dina inlägg. Kan du aldrig sluta älta allt, och lite till, när det gäller denna matchserie. Fortsätt gärna kommentera och inlägga men dra inte allt i långbänk. Speciellt när du ofta hamnar i underläge och inte kan måla dig ur hörnet.
Att du sedan inte verkar förstå när dina antagonister ironiserar och driver med dig, ja inte ens det är kul längre.
NuMo:
Smäll och smäll...han slängde i alla fall runt honom en massa. Stackars Hinote som har kortare armar.
Dawidovski:
Ibland så är du så sanslöst övertolkande så det stör. Har någon sagt att Hinote vann fighten, har någon sagt att Hinote är bättre på att slåss? Det hela handlar om att Hinote är så fruktansvärt mycket smartare än Chara i just den här situationen.
Andas, Dawidvovvovoiski. Annars kommer du snart att se ut som en smurf.
På tal om... Det blir intressant att se resultatet i denna Expressenomröstning när lite fler röstat:
Vilket är det fulaste laget i ishockeyns SM-slutspel? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Frågan startade 2005-03-13 05:27 |
Poffa: Några sköna ord från Wennerholms krönika...
"Men känslan i maggropen säger att Modo redan har vänt den här matchserien mentalt."
"Chara vann inte på knock, men solklart på poäng.
Ändå var det Chara som blev knockad."
"...Chara, som enligt domaren Ulf Rådbjer startade det hela med att rycka av Hinote hjälmen"
"Och när det gäller kommande avstängningar räknar Chara med att Hinote kommer att få det strängare straffet av de båda.
- Det vore inte riktigt om vi fick samma straff. Jag hade mina handskar på större delen av slagsmålet, han slängde sina direkt."
Undra om de också skall ta i beaktning att den som slog 90% av alla slag var Chara?
knaskamilla:
Artiklar i Aftonbladet. Bland annat om att Foppa och Svarten tydligen spelar på måndag, en om Hinote, en om Salo och så Wennerholms krönika. Vacker läsning så här dagen efter en match som bär bragdens stämpel.
scim:
Vi andra är inte tudelade. Vi vill se MoDo i semi, och så vill vi gärna se dig äta pappkartongen.
scim:
Med lite tur finns det något gott recept på stekt kartong på internet. Jag tror nog att du kommer få till det. Stekt kartongbit med kartongmos sägs vara en delikatess i klass med blodpudding. Ta lite lingonsylt till så skall du se att det går ner.
Frisco:
Äntligen får man låna datorn och skriva. Den har ju varit ockuperad en längre tid, men nu. Nu...
Underbar match, MODO vinner och Salo väljer helt rätt match till att hålla säsongens första nolla. Men nog är det förbannat att man skall behöva vara så nervös. Damgaard är kung och Hinote for President.
Direkt då Hinote slogs med Chara så sa jag: "Chara vinner fighten, men MODO vinner slaget." Ack så rätt jag fick. Underbart också att Chara nu blir borta nästa match. Han borde dessutom ha en extra match med tanke på att han vevade som han gjorde. ANMÄL!
Förresten, Tror du inte att ni hade jublat om tornberg blivit skadad i 7-3 matchen i semin? när alla i kempis bara ville döda tornberg för det han gjorde mot hedin nere i malmö! Jag är helt säker på att dom flesta hade jublat då!
Förresten, när jublades det åt att någon blev skadad i LLA? tyckte mig inte höra några burop då?
en till sak som jag är helt säker på, är om Chara eller Souray skulle bli tex knäskadade i kempis imorgon, (inte chara då eftersom han är avstängd) vi tar jönsson istället, så skulle nog väldigt många jubla som bara den!!!
För Jönsson är ju hatobjektet nr1 i kempe, och souray nr2 sedan chara tror jag.