Kort hår skulle ju vara "Statsvetaren" Lumber Jack. Förresten Ni kan lämna igen Westerlind nu.
Den här nyheten från åfficijella är värd att fira.
"Mattias Timander tvingades utgå i den första perioden men var tillbaka i spel redan i period två.
Det är ingen fara för "Timmy" som fick en smäll på sitt knä där han har ett specialskydd. Efter att man rättat till skyddet så var det grönt för fortsatt spel."
pratarn: Nu har man varit och lirat lite hockey själv så man fick tänka på något annat och lugna ner sig lite =) Nog för att jag på förhand hade tippat en modoförlust så hade man ändå en liten liten förhoppning om trendbrott och seger, men det får vänta ett tag till. Att jag va arg,besviken och sur under matchens gång hör väl till hos en supporter antar jag, men såhär några timmar efter matchen känns allt genast mycket bättre för det är snart ny matcher att fokusera på! Säg att timrå slog ssk, GRATTIS ! Som du skrev tidigare hoppas jag oxå att både tik/modo tar sig till slutspel och jag tror båda gör det, för visst är det roligare att se tenkrat,susse,mza,mps,timander,pärrsinen,hedman osv i ett slutspel än att titta på dackell,månsson,molin mm.
Nu tänkte jag fira lördagen med en whiskey =)
Vissa här inne undrar varför MODO-spelare tappar klubban hela tiden i den här matchen. Det kallas interference. Både när Steen och vem det nu var andra gången tappar klubban får de rejäla slashingar på klubban.
Sjöberg är en sopa. Men det är inte därför MODO förlorar, det gör man för att man går in på isen med ett komplex.
Oj oj... vi kan inte göra mål!!! Borta spöket ser ut att vara kvar!
Trist och aningen konstigt då jag tycker modo är bättre än dif, men man slarvar lite för mycket och dif utnytjar de näst intill fullo.
Vi får helt enkelt vänta några år till innan vi lyckas vinna borta mot dif!
källan: Äh vem kan vinna mot ett lag i medflyt? D
Skulle man ta bort modos mål av banan så skulle dif lyckas göra 5 mål ändå.
MorganaLefaey:Sant , men det hjälper knappast heller om våra spelare ska fara å tappa klubborna hela tiden så dif får chanser.
Sen har verkligen dif flyt som lyckas göra mål på i stort sett ingenting