1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

508386 inlägg · 4106 ämnen

Föredettingar

« · 413286 Till forumet

Sv: Föredettingar
Poffa: Vad sitter det i då? Det kan ju inte vara löneförhandlingen med Modo som strandat.
Kommentera

Poffa: Det tror jag att han har gjort.
Kommentera

Personligen vill jag ha Foppa lika mycket i Colorado som i Modo, kanske jag som blir minst besviken här inne om han inte väljer ES kommande säsong.
Kommentera

Poffa: Det är bara att vänta till den 15:e och se vad som händer. Dock kan man ju hålla tummarna.
Kommentera

NuMo:

Själv tror jag att han inte bestämt sig.
Kommentera

Poffa: Jag tror ändå att han spelar i NHL om det inte blir lockout. Tolka det hur du vill.
Kommentera

NuMo:

Betydelse, ja. Men att det nu var klart att det blir spel i Colorado om det blir säsong sa han inte.

Alltså är inget klart, oavsett vad som händer där borta i NHL.
Kommentera

Poffa: Jag tolökar det som att han faktiskt sa att det hade betydelse vad som hände over there, eftersom han faktiskt sa det.
Kommentera

Poffa: Jag tolkade det som: "Den där jävla Börje Johansson, han ska ha en fet smäll..."
Eller såg jag fel match, kanske
Kommentera

NuMo: Jag såg ingen intervju.
Kommentera

NuMo: Tillbaka på ruta ett, som vanligt då, alltså..
Kommentera

NuMo:

Jag tolkade det som om han inte bestämt sig, oavsett vad som hände där borta.
Kommentera

Frisco: På tal om föredettingar. Skall man tolka Foppas intervju efter matchen så blir det Modo om det blir Lockout, NHL om det inte blir det. Så vi får nog vänta ett år till kanske...eller kanske inte.
Kommentera

rupert: >>>O du, Frisco; för vad du gör

Det står Sundsvall efter ditt namn och inget lag i presentationen. Klockren smygsundsvallsfan som jag ser det.
Kommentera

Poffa: För att motbevisa tidigare insändare tänker jag härmed slå fast att ikväll är HELA tre kronor under isen....inklusive eventuellt kommande TIK spelare som Z o Coma....
O du, Frisco; för vad du gör, nämn inte mig i samma mening som Bobcats!!!!!!
Kommentera

Frisco:

snälla, blanda inte in rönallarna hos oss. Vi har det tillräckligt jobbigt ändå med vår "samarbetspartner".
Kommentera

rupert:

Nä, hela Sverige är fullt av enögda personer. Det bor ungefär 100 000 15 mil söder om min nuvarande position.
Kommentera

rupert @ Sundsvall:

Dina bobkatter då? Tillåt mig skratta.
Kommentera

Poffa: He He He....så enögd kan endast en nolaskogsare vara!
Kommentera

rupert:

Vad säger att det inte är Foppa och Näslund som fått spela i fel omgivning?

Foppa klart bäst i Sverige så här långt.
Kommentera

Poffa: Han lider ju bara av att spela i fel omgivning......fattar inte varför Sedinarna plockades bort?? Den kedjan verkade ju fungera. Men Hardy har stirrat sig blind på en drömkedja som bara existerar på papperet...
Kommentera

rupert:

Jo, det är ungefär som med Timrå och Zäta...
Kommentera

Föredettingar
Kanon att MoDo är villiga att förbarma sig över föredettingarna Forsberg o Näslund samt redan gjort så med Salo....de två förstnämnda skulle inte platsa i Timrås fjärdekedja o vad Salo går för i dagsläget vet vi redan. Han lever fortfarande på OS-guldet -94...för över 10 år sedan!!!!
Kommentera

« · 413286