J F K:
Nej det där målet ska inte någon vakt lastas för. Ett slumpmål, skott som inte kommer fram till mål, studsar och ställer målvakten och ger Ryno öppet mål.
ULTIMAVICI: Ni som ser matchen !
Enligt Hans Abrahmsson på Aftonbladet så är tydligen Leksand bättre och tyngre i allt !
Stämmer det eller är det som vanligt när Leksand spelar så går reportrarna bananas ??
Rytter: Tyvärr inget skämt
Leksand–Modo 2–1
En svängig och lite slarvig mittperiod. Leksand känns både bättre och tyngre,
Smurfen:
Är ju lite som vanligt, hur mycket Modo än skulle dominera i en match skulle det sitta väldigt långt inne för Hans och erkänna det.
Modo tillhör ett av dom här lagen man inte får berömma :)
Redigerad kommentar
Amitiel: Jo det är väl så det är !!!
Leksand folkets och journalisternas LAG !!
Är det inte så dom utrycker det ??
J F K:
Ja men det är endast i tredje den där beskrivningen från Abrahamsson skulle passa. Men när han skrev det hade den knappt börjat. Kanske är synsk.
Arlansk:Vi kan trösta oss med att Dennis Persson återigen visar att han e bäst i SHL och att det endast finns positiva saker med denna match,resten är försäsong och spelar ingen roll
Amitiel: Inte mycket att minnas detta, men eftersom försäsong i sitt DNA bär överpepp på juniorblocket så får vi ta de här veckorna i anspråk till att älska kylan och puckbehandlingen hos Jesper Lindgren. Vilken unge!
Även Roche var en fröjd med pucken, men han är ju hundrafemtio bast så det får vi ta senare i höst.
Arlansk:
Ni vann inte ? så vilket lag är det som du håller på då?
Arlansk:
NI vann inte matchen och NI spelade ganska dåligt. Haha..ingen Modoit mao..
Eftersom jag inte orkar gå iväg och se matchen hemma i Sollefteå ikväll och jag är för snål för att se den via webben, så tänkte jag följa kommentarerna här. Men det var ju inte så många. Så vad göra. Plötsligt kom jag på att även TIK har en gästbok här, men den var ju heldöd.
Det här är första gången jag helt glömmer att TIK har något att göra med den här communityn.
J F K:
Ingen möjlighet att se idag, är det paus mellan andra och tredje nu eller?
Något av nyförvärven som debuterar? Hur ser Roche ut, spelar han idag?
Arlansk: Har du inget eget att komma med eller ska du bara bita på det andra skriver?