Arlansk: För dig skulle jag möjligvis kunna visa fingret, på sin höjd.
Du är en riktig prakt jöns som har registrerat dig här på forumet för att vara just det, en clown.
Du håller inte på Modo Hockey utan är som sagt här för att vara så dryg som möjligt mot så många som möjligt.
Tyvärr finns det för många människor med alldeles för tragiska liv för att en plats så stor som internet skall vara befriade från såna som dig.
McFire:Tolererar modertorerna verkligen personpåhopp?
Visa att Modo inte är ett lag som viker ner sig istället
J F K: Ja Tellan verkar ju vara bästa värvningen på 2000 talet enligt pressen.
Nu alltså. Inte då vi värvade honom.
Nä men kan hålla medo m att det är konstigt. Vi Modoiter vet ju mycket väl hur han var sist, en bra målvakt, en toppen kille men ingen skulle nog välja honom före Ullmark. Tellan var bra men han vann fan inte en match på egen hand så som Ullmark gjorde hela tiden.
Nu vill man ändå inte såga han då Tellqvist vad jag förstod tog sig mkt tid att va sjyst mot de yngre, alltså Sockan å Ullmark. =)
Monno: Tellqvist är en bra SHL-målvakt. Precis som du säger så fick vi en stabil målvakt som gjorde väldigt få rejäla tabbar, men som aldrig heller kunde spika igen och vinna en match där vi spelmässigt var sämre.
Han är dock inte i närheten av säsongens bästa värvning.
ante08:
Någon mer än mig som har problem med matchen. Så fort man loggar in så blir man utkastad och dom flyttar fram sändningsstart hela tiden.
ULTIMAVICI:
Jo det är surt när man slantat upp för att se matchen. Nu återstår bara att kolla upp hur man får pengarna tillbaka för detta.
Amitiel:
Jo nu har dom lagt upp information på sidan:
Problem Skellefteå - Modo, problem med uppkoppling. Mittmedia jobbar på en lösning. Gällande ersättning / kompensation från Mittmedia, kontakta [email protected] efter matchen.
Det där är sådär man ska göra, och inte försöka mörka och hoppas på att folk inte hittar/orkar höra av sig.
ULTIMAVICI:
Står på norran att sändningen är igång igen, men jag får då inte igång detta. Någon som lyckats få igång matchen?
ULTIMAVICI:
Vi saknar nog Ahnelöv enormt, behöver honom för att stärka försvaret.
Hur ser Flanagan ut då?
Rytter:
Det lilla jag har sett i matchen, dvs tredje så spelar modo riktigt bra nu. Fina anfall och Påhlsson sköt i utsidan stoplen nyss.
ULTIMAVICI:Vad blev slutresultatet och kan du ge en kort sammanfattning av Modos insats.
Rytter:har inga ursäkter. Modo är dåliga.
Albin Karlsson var bra ialla fall