Berka: Jag tror att man valt sin förstemålvakt.
" Han har en otrolig vinnarskalle och ger ett förtroendegivande intryck. Killarna litar verkligen på honom, sa Jan-Axel Alavaara som tog plats bredvid Bert Robertson i Skellefteå på presskonferensen efteråt."
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rättning: Spelet avgjort 20 januari 2014 |
Redigerad kommentar
Gidde:
Nu tycker jag iofs inte att domarna direkt dömde vår väg, så dom kanske bytte om i det här omklädningsrummet ändå.
Men en heroisk insats gjorde ändå att vi vann, hurra!! :)
Bert (Bagdad-Bob) får nog gråta sig till sömns i kväll igen!
Monno:
Jag vet inte om jag överdriver men ja tror att Ullmark kan bli lika stor som Dominik Hasek.
Kan även vara alkoholen som talar.
Redigerad kommentar
Bad_Brett:
Ojojoj!
Men vi skall inte be om ursäkt för det. Vi koncentererade oss på att stå rätt och det gjorde vi nästan hela tiden.
Ytspänningen är bruten. Yes!
Nu kan Forsberg förtydliga försvaret mot Skellefteå framöver. De får inte ges någon tid, då de går rakt mot mål själva vid första nanosekunden.
Redigerad kommentar
Välförtjänt!
Cry me a river!!!!
Cry me a river!!!!
Cry me a river!!!!
Cry me a river!!!!
Cry me a river!!!!
Cry me a river!!!!
Berka:
Starkt av Modo att slå både Skellefteå och Domarna på bortaplan.
Många som gör en bra match, vi får passa på att njuta av Ullmark den här säsongen för nästa säsong är han i NHL.
Berka:
HAHAHAHAHA!!!
VILKEN JÄVLA SEGER! ULLMARK!!!
NuMo:
Haha ja det är helt otroligt. Oddsen på kvittering?
Sawchuk
Även fast Skellefteå är klart bättre så går det hit och dit och vi kal lika gärna göra mål. Vi är bra sista åttondelen. deras åttondel är oprövad, men rätt vare är är vi där.
Sawchuk:
2-1 och vi sliter som djur. Att det skall vara så jävla svårt att bryta ytspänningen! Men vi skall klara det.
YES!
Bad_Brett:
Ursäkta men kan någon kräkas i ögat på kommentatorerna!
Så jävla äckligt partiska!
NuMo:
Jag hoppas ju att Nylander kan locka med sig den där Pastrnak. Snacka om intressant duo till nästa säsong.
Bad_Brett: Nej inte den sexigaste värvningen direkt!
Men in Näslund we trust!
Han har ju varit på väg till Sverige tidigare.
Redigerad kommentar
Gäsp:
Låten får bli Clutch "Electric Worry"
Texten blir :
"Bang bang bang bang! Kabanov, Kabanov!
Bang, bang bang! Kabanov Kabanov!"
Men undrar om inte någonhar låten redan?
Gäsp:
Öhm... Jahapp? Vänsterytter från ECHL? Okej.
"Kabanov är ett namn som väcker en hel del känslor i internationella hockeykretsar. Han har fått rykte om sig att vara en strulpelle efter flera incidenter båda i Ryssland och Nordamerika."
Vi får väl lita på Näslund.
Redigerad kommentar