J F K:
Ja, helt otroligt att ingen av TV-kommentatorerna påpekade att Ullmark kunde ha blockerat pucken.
Tänk om det är som de säger, att man aldrig kan bli profet i sin hemstad. För i dagsläget ser det inte bra ut.
J F K: Haha nä jag vet bättre än så, men du verkar tyvärr inte förstå dig på riktigt lille vän.
Bra att du ger upp eftersom det du skriver i detta fall är ren smörja.
Mycket bra PP, synd vi inte fick in den.
Nu PP för hv, dags att plocka fram den starka defensiven i BP
J F K: Är du dum, det var DU som drog upp istiden inte jag!!!!!!!!!!
Jag påstod att 1:a backpar är det bästa, sen 2 osv men det har INGENTING med speltidsfördelningen att göra, jag börjar verkligen tro att du inte har en aning om vad du pratar om?, har du någon erfarenhet av ishockey själv?
J F K: Om du hade varit någolunda påläst så vet du att possler spelar både box och PP, SEN har possler varit given från säsongstarten OCH han har varit bästa forward tillsammans med sina kedjekamrater vilket är ett aningen annolunda fall än sullivan. som sagt sluta trolla
2-0 och nu törs jag skriva ridå
J F K: Jaha så du menar att 1,2 el 3:e backpar inte har något direkt med hierarkin att göra, lika lite som att 1 kedjan oftast är den främsta och sen 2 och en 3:e som ska spela 0-0 och sen en defensiv 4:e
haha sluta trolla =)
Ja mina herrar , vad tror ni om kvällens match, hur slutar det?
Jag tror modo gör en bra bortamatch, men hv71 gör en ännubättre hemmamatch
J F K: Övertyga?, det handlar väl inte om att bli övertygad, det var en fråga varför han inte dög förut men nu duger han i 1:a backpar.
Kan någon vänlig själ förklara för mig hur sullivan kan gå från att vara 7:e back till 1:a backpar?, har det att göra med att han kan tala engelska med regehr som han spelar med?
Berka: "Han är en supertalang, frågan är om det finns någon under 20 i sverige som har ett sådant spelhuvud?"
Oskar Lindblom i Brynäs kanske?
ULTIMAVICI: Nog kan han bidra, men jag tror inte vi ska förvänta oss, killen är idag fyllda 17 och har aldrig spelat shl hockey, men bara att få vara med å se och känna på tempot är bara bra för han själv.
Får vi skador i truppen så är det fint att kunna lyfta upp unga killar som vet var det handlar om =)
ULTIMAVICI: Han är en supertalang, frågan är om det finns någon under 20 i sverige som har ett sådant spelhuvud?
Som sagt, jättekul, nu lär han väl få begränsat med tid, men sjukt viktiga minutrar blir det för hans utveckling