Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
shinzawai: Kanske svårt att hålla ett "riktigt" jobb bredvid en ordf.post.
Bengts boss Jörgen Schulze kom upp under diskussionen.
Han skulle säkert hoppa på tåget men om han är rätt lokförare var mer tveksamt.
shinzawai: Jag är inte helt säker på vad du menar med din mening, men jag svarar så som jag tror du menar. ;-)
Nej, man måste inte vara medlem för att bara lyssna på årsmötet, de kollar aldrig sådant. Men om en röstning skulle uppstå så måste man visa medlemskort för att få rösträtt.
Betalning för domänen är skit samma. Det rör sig om en hundring och det drabbar ingen fattig. Se istället till att ni har medlemskap i MODO Hockey.
Ett medlemsskap i MODO är ett krav för att man skall få rösta i samband med årsmötet. Tänk också noga igenom vilken eller vilka personer som är tänkbara för att bli frontfiguren som vi ska stå bakom.
Poffa: Man kan inte annat än att hålla med om det mesta.
Men det vora kanske så att vi borde spotta ut oss lite saker som kan locka till sig lite marginalare.
Borde finnas en hel del saker vi kan få fram som kan öka stämningen och hockeykänslan.
En sak som vi tagit upp förut är en pub med synfält ner till rinken. Vore väl inte helt omöjligt att göra en balkong ovanför 401 där man kan njuta av en öl även några minuter in i perioden.
Redigerad kommentar