1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

506709 inlägg · 4104 ämnen

Leksand - Modo 180209

« · 1869864 · » Till forumet

Sv: Leksand - Modo 180209
Eller: så är det tyvärr. Hanses hade kunnat rädda tre av målen.
Lär vara spark. Eller med den här domaren lär det inte vara spark.
Kommentera

wolper: Japp, vi kan återigen konstatera att domarna tagit poängen av er. Med 2 domarsystem hade ni legat i topp..:-)
Kommentera

Confusius: klar spark men inget bra försvarsspel av Molin igen.
Kommentera

Dundee: Jo men detta kan sluta tvåsiffrigt och så bra är inte Lif. ...samt Modo är inte så dåliga.
Kommentera

hk: han sparka ju in den. Varför ksa modo rasa leksand är ju inte ens bta. Tar han inte bort den är det pinsamt
Kommentera

Eller: Klar spark!

Därför borde det vara ett logiskt mål med tanke på den oerhört dåliga nivå vi har på domarna i allsvenskan
Kommentera

J F K: Själv funderar jag mest hur man resonerade när man valde att ställa Wallin i kassen den här matchen, usel coachning?! Man borde dessutom pockat honom efter 3:an
Kommentera

J F K: tror nog Hanses har stått upp bättre mot leksingarna, Wallin har inte varit STOR i målet ikväll.
Kommentera

Robin Ztorken L: du har inte sett matchen va?
Kommentera

J F K: Glöm inte att domarna är lika dålig mot alla lag...:-)
Kommentera

wolper: Går inte att skylla på domaren, Modo slarvar bort detta helt på egen hand!
Kommentera

Vi möter ett riktigt bra lag som förstärkt ytterligare. Kommer vi top 8 är det en riktigt bra gjort av oss. Jag förstår ej hur alla kan ha så höga förväntningar på detta lag? Jag kan köpa att det tyvärr blir lite för mycket dippar under många matcher men att ens tro att vi skulle ha något med något kval att göra i år är vansinne då krävs det ett betydligt mer spettsat lag. Nu har klubben valt att satsa ungt vilket jag tycker är helt rätt. Men då kan man ej ha så stora förväntningar på lager heller.
Kommentera

wolper: Känns som slöseri att ha Jacobsson som aldrig gör mål spelades med Molin.
Kommentera

Gavelo: För att man inte är bättre.
Vi kan tampas mot bottenlagen, men är chanslösa mot toppen.
Typ TIK, LIF, Pantern osv...

Leksand är väl glada att få möta just Modo efter en tung period där man kan leka hem tre pinnar
Kommentera

J F K: ah tycker modo är bra med förutom lite slarv å får skitmål emot sig och att domaren har valt sida. Fan skön finnen är. Kul att leksand får åka offside
Kommentera

wolper: ärligt talat tycker jag att vi gjort en bra match. Vi har skapat de bästa chanserna och borde minst haft oavgjort. Sedan har Leksand maximalt flyt.

Själv tycker jag att Leksand var bättre förra gången. De har varit sinnessjukt effektiva och gjort mål på nästan alla kvalificerade chanser. Lägg därtill att domaren inte här en susning vad han gör där ute.
Kommentera

wolper: idiotdomare. Han har ju tappat matchen helt. Tre spelare på hägga! De borde åka ut
Kommentera

Gavelo:
Det är en konst att hålla sig till det enkla spelet när det går emot. Vilket man inte verkar klara, alldeles oavsett om det går emot eller ej så skall man inte släppa 4 mål på 6 skott.
Kommentera

Gavelo: Vet ej. Jag fattar ej hur jag kan vara så usel som ens väljer att se matchen från första början.
Kommentera

Gavelo: Tycker att bortsett från målen så är vi inte sämre än Leksand. Målen är dock bedrövliga ageranden.
Sen ska man väl ha med sig där att Leksands 1a lina en bra dag håller bra SHL klass.
Kommentera

wolper: klar offside
Kommentera

Confusius: Så är det, men nu ska Modo inte spela defensivt utan man måste chansa framåt
Kommentera

J F K: vare inte offside? Orka fulleksand. Nu sitter fan inget. Det där ska vara avsiktlig!!
Kommentera

Millennium: Frågan är varför man ”blir” så jäkla usla?!
Kommentera

Gavelo: Ja Öhman har ju inte visat mycket den här säsongen. men tror nog att Säcken väljer honom före Ekarv för att Öhman är helt okej defensivt medan Ekarv är bedrövlig
Kommentera

Modo tappar alltid matcherna i motgång, som en Parkinsonpatient på rundpingis.
Kommentera

Leksands IF - MODO Hockey 4-1
Kommentera

J F K: Mycket beröm till Leksand av Unger. Men är ju helt katastrofala defensiva insatser. Vad gör Jakobsson t.ex? Och Carnestad kämpar och vinner puck till egen spelare 2ggr innan 3-1 men hans kamrater duger fan inte till att få ut pucken.
Kommentera

wolper: går inte att försvara sig när motståndarna har en helt annan regelbok.
Kommentera

J F K: leksand får fan göra vad de vill. Hatar det laget. Å kommentatorerna e ju fan k at på dem. Drog ju fan ner hedman. Typiskt modo å gö detta. Gör lag bra
Kommentera

Jag vet. 2 byten för mycket. Och sen kommer den jävla idiotutvisningen. Hockeyspelare är fan dumma i huvudet
Kommentera

Domsjö: Tack Björklund!
Kommentera

Djuunaz: Seriöst, har någon någonsin sett ett sämre lag än Modo i motgång?
Kommentera

J F K: backar bakom mål i boxplay
Kommentera

wolper: hur i helvete kan man ta för den där när man släpper en mycket tydligare precis innan. Björklund ska ut, men hur i hela helvete kunden dumskallen släppa den trippingen som var innan.
Kommentera

wolper: nu börja idiotdomaren. Kass som vanligt. Han e ju på han före. Han slänger ju sig
Kommentera

Webmaster: Där har vi däremot en idiotutvisning, inte helt ovanligt när det gäller Björklund
Kommentera

Supertrött: Får jag fråga varför man ens ställer Wallin i mål? Hanses är bra mycket bättre, Wallin är väldigt väldigt överskattad av många. Han vinner aldrig matcher åt modo och gör dom extra räddningarna.
Kommentera

wolper: Utvisning i anfallszon..
Kommentera

Leksands IF - MODO Hockey 3-1
Kommentera

wolper: fan vad walle släpper returer. Å laget e yrt men fan orättvist som fan. Byt målis å väck laget. Iof gilla ju hanses leksand så man vet ju ej
Kommentera

Lolol: Hans andra byte ikväll.
Kommentera

wolper: Nu måste vi byta målis. Inte hans fel men finns inget annat att göra.
Kommentera

wolper: HAHAHA 3-1
Jävla korthushelvete..

Sopor
Kommentera

Kan vi sluta spela Ekarv?! Så jävla kass!
Kommentera

Synd att vi tappa kontring
Kommentera

Heyerdal: Varför sjunker Modo ner i målvaktens knä, varför släpper backarna offensiv blå så tidigt.... seriöst nu Säcken!!!! Styr upp detta, man kan inte backa hem i tegera och hoppas att man ska vinna, framåt, full kraft
Kommentera

Ritola och Múller kommer också göra mål. Tv-helvetet kan lika gärna åka ur fönstret.
Kommentera

Leksands IF - MODO Hockey 2-1
Kommentera

Gavelo: ja så många målchanser Modo haft hittills har väl inte hänt på hela säsongen och tyvärr bjuder de bort matchen
Kommentera

« · 1869864 · »