1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

508514 inlägg · 4106 ämnen

Leksand - MoDo

« · 302471 Till forumet

Sv: Leksand - MoDo
Ser att det är några förändringar i laget till dagens match. Lindström går tex in, hoppas han tar chansen nu. Ni som sett matcher nu i inledningen, hur har Green skött sig? Inte min favoritspelare exakt och jag blir lika förvånad varje gång han tar en plats i en av kedjorna. Speciellt nu när Gästrin är petad, tyckte han såg riktigt bra ut i dom få träningsmatcher jag sett.

Prestigematch för mig ikväll mot Leksand, så det ska vara fan också om dom inte tar det här... Många dalmasar här i trakterna...
Kommentera

knaskamilla: Tja, jag tror att han nog kan få sova i badkaret om det skulle krisa sig.

[bild]www.millan.net/anims/giffar/frogbath.gif[/bild]
Kommentera

Paddan:

Ja, vi får väl ta emot honom med öppna armar. Fixa sovplats åt honom när han inte får komma tillbaka till lulingland sen och sådär...
Kommentera

För att tala lite grann om ett annat blå-vitt lag så noterar jag att Pierre Hedin får sikta in sig på spel med St John´s Maple Leafs ett tag.

På tal om blått och vitt förresten, någon som mot förmodan råkar veta hur det går för Hlinka i Dynamo Moskva?
Kommentera

Paddan: Så ofta var jag inte i timrå och fryste.
Kommentera

modoante: Åfan, det är alltså ditt fel att TIK gick så bra ifjol. Skäms på dig ;)
Kommentera

Paddan: Han är även välkommen till oss.
Kommentera

Paddan: jag har räknat ut att förra säsongen så så jag bara en seger på bortaplan mot timrå.Jag verkar föra otur med mig när jag följer åker på bortaresor.
Kommentera

knaskamilla: Jag vet däremot en som väldigt gärna får åka på bortamatcher och han är hjärtligt välkommen ner till Kempehallen nu på torsdag. Ska bli härligt att återigen kunna inkassera tre fina poäng!
Kommentera

Paddan & modoante:

Ni borde verkligen inte åka på bortamatcher, om det innebär att vårt lag förlorar p.g.a. det!
Kommentera

modoante: 2-8 menar du väl, eller är du kanske en sån som njuter när laget åker på dyngstryk? ;)
Kommentera

Paddan: Nä 8-2 väntar dom nog med tills nästa möte nere i leksand när man är på Plats
Kommentera

modoante: Den här gången är man ju själv inte nere i Leksand och tittar, så förhoppningsvis ska man väl slippa ett resultat som 8-2. Föredrar, knepigt nog, det omvända resultatet...

[bild]images.animfactory.com/animations/animals/frogs/frog_croaking_md_wht.gif[/bild]
Kommentera

borje: Hoppas att dom spelar bättre än när senaste besöket i leksand.
Kommentera

modoante: Ser ut som om vi kan klara oss från några obligatoriska skador mot Leksand både Holm och Svensson är osäkert startande.
Kommentera

Frisco: Ja vi måste få in matchen på rätt spår.
Kommentera

Leksand - MoDo
Tänkte starta en matchtråd redan nu. Vi möter ju Leksand imorgon, måste vi tuffa till oss då eller räcker det med att åka skridsko som mot Brynäs?
[bild]www.webpraxis.ab.ca/vrr/clipart/pics/(71)loco26.gif[/bild]
Kommentera

« · 302471