bj21:
Missade matchen igår, kan nån ge en snabb analys av den. Hörde det var rätt grinigt, var Leksand bättre eller var det jämt skägg.
MVH
För mig får de gärna kopiera säsongen 06/07 rakt av!:-) Då förlorade vi alla träningsmatcher utom den sista.
Berka: Absolut! Jag skrev det där lite med glimten i ögat, supportrar har ju rasat över betydligt mindre.
Nåväl, för att återgå till matchen så måste jag säga att Nagy såg väldigt hungrig ut, han vände bort spelare, la bland annat en läcker passning bakom ryggen och var ett ständigt orosmoment.
Skönt att se att han inte bara gled omkring i en match som knappt betydde nått.
J F K:
Jag håller med. Nagy ser oväntat sugen ut, det förvånar mig en smula faktiskt. Slovaker är ju inte kända för att tända till på försäsongen. Sedan tycker jag att Hari glänser emellanåt.
Alsenfelt...? Nja. Det känns lite oroande att han inte spikar igen bättre. Vi får ju förmoda att tanken är att han och Starkbaum faktiskt skall slåss om förstaspaden.
Arrgghhh. Hoppas bilden blir bättre. Nu ser man inte ens numrena på tröjan.
Kanske lite överdrivet.
Redigerad kommentar
Vet någon var man kan följa kvällens match med ett surt turkiskt hotellinternet, dvs allehandas livesändning går fetbort.
mattias - 74:Talar ut? Han säger att MODO använde honom fel.. Varken mer eller mindre.
Och ja MODO använde Jacke fel, han borde ha suttit på läktaren. Han är för klen.