1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

508441 inlägg · 4106 ämnen

Matchtråd VF-Modo

« · 236064 · » Till forumet

Sv: Matchtråd VF-Modo
Snyggt kämpat MODO jag tror ni kommer att ta en plats i semin,vinst hemma nu,sen kommer VF få ett riktigt nerv daller och så vinner ni med 3-2 i 7 avgörande,och sen får vi hoppas att vi får mötas vore kul med ett het derby i semin.
LYCKA TILL
Kommentera

westerlind:

Tack, och trevlig fortsättning!
Kommentera

Huge:

Gör en Brynäs? Ska vi låta gamlingarna spela och hamna i kvalserien? ;)

Vad skönt det här var! Jag satt och filade på hur jag skulle sammanfatta säsongen, men det slapp man alltså göra idag...

Jag trodde när vi gick in i slutspelet att vi skulle få möta Sveriges bästa målvakt, men så visar det sig att vi HAR Sveriges bästa målvakt. Kul svar av Öhman på den (okunniga?) frågan om Hirsch och ryggen... =)
Kommentera

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, (kan ikke se noget hos Swehockey...hvem scorede?????)
Kommentera

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Portello:

UNDERBAAAAAAAAAAAAART

TACK PETER HIRSCH, VINSTEN ÄR HELT OCH HÅLLET DIN!
Kommentera

ingen vidare match att kolla på .Men Greens 1-1 mål var väldigt snyggt.
Bäst på plan hittills enligt mig:Peter Hirsch
Kommentera

westerlind:
Tycker mig känna igen det där programmet. Är producerat av VH-1 om jag inte minns helt fel.

Jäklar vad man saknar gamla hederliga Headbangers Ball med Vanessa Warwick.
Kommentera

Just nu: IRON MAIDEN på TV2. (repris av Musikbyrån). Dagen är räddad.
Kommentera

Stina: Är inte säker, men nog har jag för mig, att MODO haft något mer 'gyllene lägen' än detta, historiskt sett?? ;-))
Kommentera

« · 236064 · »