Sawchuk:
Man har inte vunnit en match sedan November men kvalet blir nog lätt ändå...
:P
tjern:
Förstod inte Torp att det var Fleury som man ville sätta upp???
tjern:
Lugna dig nu, Thomas Andersson kommer hitta en lösning :)
hitta 2 snabba Modo utvisningar nu så.
Redigerad kommentar
Vart fasen trycker man för att svara i detta ämne? "nvm hittade"
För övrigt vilken huvudvärk det här är.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Jag som alltid tänkt att kvalserien blir inga problem mot ett mediokert allsvenskt lag
men så ineffektivt som modo är numera så börjar man fundera hur detta skall sluta
Tycker vi gör en bra match men det saknas fortfarande mer i anfallet. Det skulle behövas nån mer bra anfallare som kan sätta upp finnen i pp. Vi är så jävla dålig i pp och därav vi förlorar många matcher. Hade vi haft ett någorlunda pp hade det blivit mer segrar under hela säsongen som varit.
jämtland:
11 skott utanför mål i den andra perioden. Det är ju helt otroligt hur vi alltid lyckas hitta ett sätt att förlora.
Rytter:
Fan powerplay. Okej det här såg ju nästan bra ut.
Redigerad kommentar
Monno:
Haataja fullföljer konsekvent tacklingarna efter motståndaren spelat iväg pucken, det har jag inte sett en Modospelare göra på flera år typ.
Rytter:
Djurgården har varit visserligen varit urdåliga, men visst ser det bra ut! Nu gäller det att man lyckas behålla fokus i hela matchen.
Jag gillar skarpt understödet vid sargerna. När backarna lägger sarg ut, står det alltid en forward och låser klubban på motståndaren. Det gör att vi ofta får ut pucken på första försöket nu, vilket är en av anledningarna till att boxplay ser bättre ut.
Förresten, har det snackats om att ett nyförvärv skall presenteras under matchen?
Redigerad kommentar