1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

508555 inlägg · 4107 ämnen

MoDo Hockey - Brynäs IF, det gick inte så bra

« · 341874 Till forumet

Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF, det gick inte så bra
Martin S:

Han kanske inte fick ihop tre kompetenta straffskyttar som VILLE lägga en straff? Hugaligen...det här med straffar är verkligen inget vi kommer att ta extrapoäng på så länge vi lider brist på straffläggare och straffsäkra målvakter. Hur Vesa är i straffsituationer vet jag iofs inte - någon som sitter inne med facit?

Undrar också vad som hände/hur det gick med Ove Porslin och Petré (stavas det så?). Lyckades missa när den förstnämnde försvann från båset där han satt och tjurade, och den sistnämnde missade jag totalt att det hände något med.
Kommentera

Paddan: är det någon av er som var på plats som såg vad som hände vår porslins Molin? på radion sa de att han inte kunde stödja på ena benet.
Kommentera

Björn VII: Tja, vad ska man säga om den här matchen då? Kan inte ens dra till med att det var gott kaffe, eller så hade de sparat det vidrigaste kaffet till mig.

#5 Kuparinen i BIF gjorde något som jag tycker MoDoiterna verkligen inte gjorde ikväll, nämligen slet som ett djur, tog för sig i sarghörnen och spelade lite halvfult.

Hade varit intressant att få se Hedman debutera ikväll, kanske på Enströms plats. Han gjorde inte mycket rätt ikväll och lade en fruktansvärt tam straff.
Kommentera

Björn VII: Sitter här och funderar varför Enström fick lägga en straff? Sedan kan man ju också undra när någon senast gjort mål på straff genom att åka rakt fram o bara skjuta? Trodde han att Markus K bara skulle flytta på sig?

Ett tips till Riksman inför fortsättningen är att man ska göra sig STÖRRE och INTE mindre när en motståndare kommer fri(som typ straffar)..

Helst seriöst så skulle jag valt Hedman som en straffskytt. Han har satt ett antal straffar i J20 denna säsong och inte många alagsspelare har lyckats med detta.
Kommentera

knaskamilla:

Jag räknar det till onyttigheter, -lussebulle.
Kommentera

scim:

Jag som funderade på glögg och lussebulle... Attans.
Kommentera

Björn VII:

Bästa botet mot en bitter förlust, en film, en öl och andra onyttigheter.

Nu: Confessions of a dangerous mind. (Nej det är inte Pirro som är i huvudrollen)
Kommentera

MoDo Hockey - Brynäs IF, det gick inte så bra
Tja, något att spy galla i måste vi ju ha.
Kommentera

« · 341874