Nä nu har man fått fått gnälla av sig om matchen, nu är det bara att ladda om inför lördags matchen.
Men jag står fortfarande fast vid att Ecke bör gå ut och berätta om hur klubben resonerar angående nyförvärv. Sedan skulle det vara jävligt intressant och höra hur det gentligen är med Timander, vissa rykten jag görde nämde diskbråck.
Pinsamt spel av Modo idag, visst skadorna tynger på laget. Men dom som spelar måste väll kunna kämpa och spela hockey för det. Nä känns som att det kommer bli en tung period ett tag nu, hade jag varit Ecke hade jag försökt plockat in något nu.
MODO Hockey | |||||||||||
Goalkeepers | 60. KRIZAN, Karol | ||||||||||
30. ZAJKOWSKI, Mikael | |||||||||||
1st Line | 8. HEDMAN, Oscar | 7. HÅLLBERG, Per | |||||||||
22. YETMAN, Patrick | 15. SALOMONSSON, Andreas | 10. SKRÖDER, Per-åge | |||||||||
2nd Line | 34. WARGH, Tommy | 35. HEDIN, Pierre | |||||||||
29. MOLINDER, Andreas | 39. SVARTVADET, Per | 18. ÖBERG, Peter | |||||||||
3rd Line | 41. HEDMAN, Victor | 5. JONSSON, Hans | |||||||||
9. WERNBLOM, Magnus | 20. STEEN, Oscar | 19. TOLSA, Jari | |||||||||
4th Line | 2. WESTIN, Jens | ||||||||||
13. JONASÉN, Marcus | 4. BJUHR, Elias | 16. FORSBERG, Tobias |
shinzawai: Jag såg Timander på lunchen idag i arenan. Han såg då inte ut som att han var "på gång". Han såg väldigt stel och försiktig ut då han rörde sig.
Roligt att Wargh är tillbaka. Det betyder väl att Westin får nöta bänk. Får vi då se Viktor med Hasse och att Wargh går in med Hedin? Känns som bästa lösningen, då Viktor och Hedin haft problem när de spelat tillsammans.
Werner försökte förresten sälja Volvon som står i entrén till två killar som stod och tittade på den. Är väl något som sitter i ryggmärgen. :-)
Ja visst framstår jag som dum.
Men det beror nog mest på att ditt tidigare inlägg har gått till de sälla jaktmarkerna.
PS. Jag kan ta det. DS.