Orkar inte läsa alla inlägg men stämmer det att modosupportrar har kastat sten på timrås buss? Tragiskt i så fall. Tror ingen av stenkastarna sitter här inne och skriver men det spelar ingen roll. Jag lämnar LJ nu, vill inte ha med dem att göra längre. Såg en kille från Timrås klack som lyckades passera några vakter efter slutsignalen på jakt efter modoklacken. Om, jag säger om vakterna låtit honom rusa vad hade hänt då?
Salle:
Minns det gamla modoforumet, hårt men ofta också hjärtligt även om man både tog och gav en högerkrok ibland.
Nivån på många inlägg var dessutom väldigt hög och det fanns oftast något läsvärt.
NuMo: Vad är det som är fel nu då ? Han tar bort hynd- inlägg här och inavels-inlägg hos oss.
Bra att någon gör något. Kanske.
Per HApps: Hahaha! Bra Initiativ.
Nu börjar vi närma oss. TIKarna mot självständighet på HS. Inte en dag för tidigt.
Inte för att jag är någon Hedman fan direkt men han verkar ha gjort större intryck än vår käre Muller ikväll i varje fall. En jättepropp och ett av målen i vinsten mot Skellefteå.
Hur kan en så stor kille som Muller vara så kass fysiskt?
Redigerad kommentar
Salle: Jo, men tyvär svärtar de ner för alla er. precis som för AIK Bajen eller feyenoord. hoppas det kommer ett avståndstagande från ledningen annars är ni ute på hal is.
Patrik Källstr: Är du dum i huvve det var 7 raka modovinster! ursäkta ordvalet men jag har nageltrång
Berka: Lugna er. Timrå vinner var sjätte match mot oss i övertid.
Kanske var sjätte match öht.Skit i det. Nu får vi hoppas att vårat spel blir bättre i fortsättningen, annars har vi inte i ES att göra. Precis som Timrå.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
"Men dom får ju skriva det och det i den boken men jag får inte svara på samma sätt, buhu buhu"
Sen tar valparna åt sig så fort nån skriver nåt dumt om deras lag och måste hugga, klösa och bita tillbaka omedelbart. Det spelar ingen som helst roll hur roligt, underfundigt och sarkastiskt det var.