Berka:
En vild gissning är Medelpad.
spud:Sen kan jag meddela att Enström är INTE i nån form att spela med MoDo hockey på länge........
Gustafsson:
Vad sägs om Enström? Marknadsdomstolen ska ju komma med sitt slutgiltiga beslut i andra halvan av december. Då kan MoDo säkerligen hänvisa det beslutet.
Sawchuk: Hehe, U R Welcum! Såg att det var BjörkTobias som stod o sov.
Jag må va dålig vinnare, men att vi aldrig får några bättre domare?? Vad gör alla NHL-domare nu? Kan inte Loob/Mike ta hit dem på gästspel i 10-12 matcher, haha?
zigge:
I straffsituationen var Kuben bortre domare så där kan man nog inte skylla på honom.
I övrigt älskar jag verkligen din kommentar " Är linjemännen helt utan känsla för feeling? " Det är sådant som får en att ta sig genom arbetsdagen lite lättare.
Trevlig Helg!
zigge: Apropå domarna, ett skönt citat från signaturen @notLeifBoork på Twitter:
"Roligt att bli bjuden på te hos en linjeman. Han sitter och dinglar tepåsen ovanför koppen i 30 sekunder innan han skickar en från bordet."Rytter: Ja visst är det tamefan skandal, denna diLeva Andersson, han verkar verkligen gå in för att MoDo ska torska! Varför inte Nagy fick med sig en straff, elr iaf en 2:a, är ju en gåta.Medan Lehti åker för allt, suck! O jag retar mig mer o mer på detta icing-blåsande, dax ta efter NHL, där blire ju nästan aldrig icing, men här hela tiden, ibland tom när nån spelare varit på pucken. Är linjemännen helt utan känsla för feeling? jaja, gött me 3 pinnar iaf. Stackars TIKar, de har varken peng eller poäng!
Men de får väl trösta sig med att det kunde vart än skitigare: RBK , elr DIF.
Fan va jag gillar att vi vinner trots att vi inte spelar så bra! Det är bara bra lag som lyckas med det.
Alla kan inte vara på topp jämt, utan detta drabbar även bra lag. Skönt att få in poängen ändå.
Berka:
Nää, nu är det dags att navigera till www.difhockey.se. Bästa chansen att få lite underhållning ikväll.
Blake: Går det att analysera en sådan här match!?
felpass,studsar,felpass,iceing,tekning,omtekning,omtekningfelpass,omtekning,studs,felpass!
För mig är det obegripligt hur dåligt modo faktiskt kan spela när man samtidigt kan spela så ruggigt bra, det verkar då inte som att uffe har nån taktik öht. mot timrå och varje match så kan timrå spela S A M M A passningar i mittzon och komma ner djupt i anfallzonen, antingen är ulf blind eller så vet han bara inte vad han ska göra för efter 5 minuter så hade iaf jag ändrat taktiken om att försöka checka fast timrå i egen zon, då vi enkelt blev överspelade och timrå kom i 3 mot 2 och det hände nog 100 ggr i matchen.
Pinsamt uffe, läs på läxan bättre
Sawchuk: haha alltså... eee att vi vinner..... sjukt
starky tack
Gusse:
Vilket jäkla mörker, otroligt att vi vinner denna match.
Gusse: Handen på hjärtat, detta är by far den sämsta period jag någon sitt sett modo göra. Hade det blivit 0.5% sämre så hade man förlorat med 1-23
typ
Berka:
Herregud. Detta är bland det absolut sämsta jag någonsin har sett. Hahaha.
NuMo: lugnet före stormen?
Modo slår sin 783 iceing i 3:e en bragd
Berka: Flytta inte till oss när skolor mm läggs ner i er amatörkommun;)
Måste kännas skönt o veta vart skattepengarna går någonstans.