1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

508522 inlägg · 4106 ämnen

MoDo-Kristianstad 2:7

« · 2317845 Till forumet

Sv: MoDo-Kristianstad 2:7
Bad_Brett:

Visst drog laget söderut med buss redan sent igår ikväll?
tyckte mig höra det av nån, övernattning i Hudik.
Sam kände mer för att flyga tror jag när man hörde han i Modo channel.
Kommentera

jonsson: Förstod det som att det skulle bli för dyrt att flyga på en söndag, med tanke på att man då chartrad ett plan
Kommentera

J F K: då får vi nog räkna med att de sover och bjuder på första målet så som vi är vana vid från serielunken.
Men liksom då ska nog laget vakna i tid och ta en vältimad ledning just innan 2 eller 3e perioden slutar.
Kommentera

Gavelo: kanske för sent att börja laborera för mycket nu. Men när Sveningsson är tillbaka, varför inte testa sätta in Mikkel i första för att driva upp tempot och skapa än mer utrymme för Sam och Riley i den kedjan och köra Sveningsson med Lett-gubbe och EJK?

Kanske blir det för mycket dynamit i en kedja och vi får en osynlig andra. Eller blir det succé och första blir ostoppbar. Fan vet jag
Kommentera

mattias - 74:
KIK tar 1:a , MoDo andra sedan avgör vi hemma i 5:e hemma :-)
Sedan tar vi lite vila och nöter lite mer PP igen.
Kommentera

Silly: Jag vet inte. KIK är riktigt, riktigt dåliga. På ett sätt kanske det blir lättare utan publiken som eldar på. Tror både MoDo och KIK blir uppeldade av trycket i Hägglunds och då dras vi in i slutspelsstöket istället för att bara städa av dem.

Med det sagt tror jag det kan vara bra att vi redan är "inne i det" när det blir dags att möta de riktiga lagen sen.
Kommentera

DrCox: Gath skrek bl.a på O.P vid nåt tillfälle, (även till någon annan på MoDos bänk, men hörde ej vad han sa) och Holmström svarade: ”Håll käften förfan, jävla sopa!”😆
Kommentera

Hakning-Henrik: Personligen har jag oerhört svårt för den här utdaterade ledarstilen. Gath står alltså i båset och underminerar domarna från första nedsläpp. Jag hoppas att KIK som klubb markerar och styr upp den här cirkusen för det är inte snyggt någonstans.
Kommentera

Nucky: Bra svar på tal heja Holmström.
Kommentera

Jag älskar slutspel. Alla är så jävla griniga. Tittar på löven-vik
Kommentera

S-vikaren: Hutchings är rutinerad. Vet hur man filmar till sig utvisningar.
Kommentera

S-vikaren: Hutchings filmningar.. Han började slänga sig in i sargen innan ens kontakten uppstog
Kommentera

S-vikaren: är ju ingen brist på filmare i alla lag o serier just nu, är så jävla tråkigt o se…
Kommentera

En förbättringsåtgärd, (förslag), är att hålla en tråd för Kvartsfinalserien? Istället för att skapa en för varje ny match?

Något som gjordes för back to back mötena med Löven osv? :)
Kommentera

Nucky: Gath påminner om en stereotypisk bondskurk som alltid förlorar.
M.Karlin som nästa 007?
Kommentera

Blake: Man gillar ju ändå att hetlevrade Karlin är hur lugn som helst över situationen samtidigt som den lågmälde Holmström skriker att sopan ska hålla käften.
Kommentera

« · 2317845