Berka: Vem skriver du för? Du är ju gnälligare än en treåring i trots. Du får givetvis gnälla ett par gånger, men att älta samma sak, samma sak, samma sak, samma sak hela tiden är varken intressant, konstruktivt eller bidrar på något sätt till hockeysnack.
Kom fasen inte och gnäll på Brynäs-supportrarna...
NuMo:
Lehtivouri är -6 på 13 matcher. Hade inte blivt ledsen om man hade tradat bort honom.
J F K: Jag har ju några Färjestadskompisar, men tyvärr har det blivit så att jag vägrar att åka på matcher till Lyan bara pga,. vilka släta figurer Modo alltid är mot FBK. Jag orkar inte utsätta mig för det gång på gång på gång på gång på gång.
Redigerad kommentar
Monno:
Jag börjar fundera på om vi inte får betala det sanningsenliga priset för antalet juniorer vi har i laget.
Även om det ser ut som att våra rutinerade gör misstag kan det nog ha att göra med den typen av prioriteringar man tvingas göra.
Det finns kanske en anledninge för att lagen genom åren lotsat in så få juniorer.
Nu kan jag såklart ha helt fel.
ULTIMAVICI:
2-1 situationerna kommer nästan hela tiden när backar trycker upp och försöker vinna kvar chanspuckar i zonen ofta trots att det är väldigt liten chans att hinna först.
I NHL får man som back knappt pincha om det är 70/30 chans att hinna först.
Att tredje man dessutom står och sover gör det ju inte bättre.
Bastiansen sa ju till och med i paus att dom visste att Modo gör så, alla lag utom Modo själva verkar ha listat ut detta.
Hilding åker storslalom runt Modospelarna...
Redigerad kommentar
J F K:
Visst men släpper man till numerära underlägen i spelvändningarna flera gånger per byte så blir det för eller senare en touch här och där och ett par skitmål
J F K:
Turmål?
Att vi släpper till 1-2 situationer har inget med tur/otur att göra det handlar om för djävligt dåliga avvägningar av försvarare och tredje man. Vi snackar korpenklass på allvar.
Redigerad kommentar
J F K:
Var det tionde 2-1 situationen???
Dom måste sluta pincha som nåt jävla division 6 lag i Turkiet :P
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
J F K:
Hmm?
Jag är inte nöjd med resultatet de senaste sex matcherna. Jag har dessutom sett hur målen i PP gått till och jag vet inte om jag tyckert att jag blivit övertygad. Men vi hade ett bra PP idag.
Är du nöjd, eller missnöjd?