Patrik Källstr:det gick vägen detta boxpaly nu å... PJUUH
btw. varför är kempe så halvknackig i försvarspelet men riktigt duktig i boxplay?!
Berka: Hann bara säga det så 2-1...
Jaha 3 min kvar, nu lär modo backa hem i målgården tills det ringer igen
Gusse: lyssnar på radion jag ;)
Ingen aning..
MEN DET ÄR SPÄNNANDE,nu är hockeyn som bäst ;)
ursäkta språket
FY FAN VAD SKÖNT!!
Men det är beklämmande att modo alltid ställer till det i slutet, vi klarar oss undan med absolut minsta marginal..
Nu får fan Uffe ta och överge detta resultatspelande för hade rögle varit lite kyligare i afton då hade vi kammat noll igen.
Mitt internet la av direkt efter 2-1 målet och på radion var det bara musik. Jag fick följa slutet via text tv :)
Jävligt skönt med 3 poäng hursomhelst!
Patrik Källstr: Sen underar jag varför inga junisar får chansen, madsen, svensson kfop är alla 3 direkt utbytbara mot spännande juniorer, hur ska vi kunna få dom att utvecklas å stanna i laget om dom aldrig får förtroende?!
fbk har det fortsatt tungt dom me=)
Berka: Ja, det kan man fråga sig. Madsen är dock en av mina favoriter. Vet inte varför, men gillar den dansken :) Ge honom lite frilägen bara så kommer han hitta formen!
Just nu ligger vi 8. Serien får gärna sluta så, jag är nöjd då :)
Patrik Källstr: Jag gillar madsen oxå, men tyvärr händer det för lite just nu, jag skulle mycket hellre se, possler, bengtsson, nyström osv där ist.
renen:yeah jag hörde de =)
Modo har ett ruskigt bra J20, utnyttja den talangen som finns där säger jag bara
Redigerad kommentar
45:30 | 2-0 (EQ) | MODO | 23. Svensson, Björn 25. Müller, Marcel |
bj21: Härligt! Nu är vi även före Skellefteå, vilket är extra skönt efter förlusten senast.
Nu laddar vi om mot Brynäs och "Starken" får gärna fortsätta att övertyga. Visst, vi vann mot Rögle, men det är samma Rögle som besegrade FBK.. så det är inget dåligt lag vi mötte.
plusbetyg på att Uffe har lika dåligt pokerface som en fnittrig skolpojke när han ska svara på frågorna efter matchen. Härligt grabbar!!!
Redigerad kommentar