1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

494293 inlägg · 4086 ämnen

Modo - Timrå 2021-02-26

« · 2156261 Till forumet


Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Må bästa lage vinna ikväll!
Fridens Liljor 🙏
Skål tamjefan på er!!😃
Lycka till 🥳
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Robin Ztorken L: Tre mål i samma byte och vi tar tiondeplatsen i sista minuten. Resten blir historia :-)
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Costanza: Det hände i krisklubben MoDo
Att Costanza börja med voodoo

Läget är verkligen illa
ingen tid kvar att spilla

Men vi har ju frälsarn tillgodo
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Costanza: Fin bild, hoppas att han hinner göra ett byte också.
Kommer in i sista matchens tredje period och briljerar!
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
puffe: Hoppas att den reslige ryssen med resväskan fått klartecken idag då. Annars är nu alla våra f.d. NHL-lån skadade, Kaut, Heponiemi och Lindgren. Det här med voodoo var nog ingen bra idé ändå. Det rimmade ju så bra...
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Costanza: Bara inte något gick fel i anställningsprocessen, så vi får en annan Salvatore.

anar ett himmelskt ljus i bakgrunden dock
Uppladdat:

450x300-salvatore.jpgsalvatore.jpg

Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
puffe: S:t Zykov - Frälsaren. You talking to me?
Uppladdat:

450x300-zykov.jpgzykov.jpg

Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Robin Ztorken L: En del påstar at han finns, andra tror bara det är sagor. Inte lätt att vara Frälsare i vårt profana samhälle.

Oroväckande nog är Sveriges enda Almtuna-supporter dessutom handläggare på Migrationsverket, så Zykov lär inte ligga högst på dagsordningen kommande veckor.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
wolper: Tror på en bra match där minst halva Västernorrlanf blir nöjda över resultatet, inte illa det.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Sven Tuta: Då kan du kasta pillerburkarna!
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Robin Ztorken L:
Offens bomb!!!
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
J F K: Lagen om allt jävelskap har väl fått en ny betydelse med tanke på Modos säsong. Allt, menar allt har väl grinat oss i ansiktet under säsongen. Men otur och brukar också jämna ut sig. Så nästa år måste vi väl vara ett SHL- lag
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
J F K:

Känns som det kommer vara jättekrav på
den killen om han kommer.
Kommentera


Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Djuunaz: Skulle vi mot förmodan verkligen dras in i fortsättningsspel åt något håll vill vi verkligen ha in killen. Gärna så fort som möjligt.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
hanzon: Man undrar, finns han ens?
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
hanzon: De har noga inga positiva nyheter att komma med där, man börjar bli tveksam om det blir något alls vid det här laget. Känns lite onödigt om han skulle dyka upp då det är mindre än 5 matcher kvar då kanske man skippar allt istället.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Robin Ztorken L: Varför får vi ingen information?
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Robin Ztorken L: Ser att flertalet ledare och klubbar ställer sig bakom Modo och Fredrik Glader efter hotet.
Kanske finns en möjlighet att nån vänlig själ vill hjälpa oss bygga ett fungerande lag till nästa år?😆
Som plåster på såren tänker jag
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Robin Ztorken L: jag tror att nån har stavat fel i passet! Psyko! 😜
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
wolper: ... och var är vår ryss?
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Majbrasan: sista dagarna på mitt cmore. Se om man är dum nog inte kunna hålla sig ifrån matchen. Dock har jag blivit ganska likgiltig inför resultet. Känns inte som att matcherna spela någon roll nu. Bara vi håller oss ifrån kval. Man är sur ett kort tag efter sedan känner man bara mehe^^ haha. Man slutar förvånas ganska snabbt. Så gooo modo idag då med noll känsla^^ likgiltig pessimist jag^^ haha. Totalt känslolös match så kanske finns en chans att vinna då^^
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Majbrasan: Tänk positivt
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Majbrasan: Då är du inte ensammen !
Tänker heller inte se den av samma orsak, vägra å förstöra helgen !!
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
wolper: Ja den här matchen tänker jag då inte titta på en fredagkväll. Jag vill ha en bra start på helgen.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
wolper:
Det är ironiskt nog ett bättre läge att möta Timrå som vunnit med 8-0 än om de förlorat med samma siffror.. men å andra sidan spelar det nog ingen roll, vi är chanslös.
Kommentera


« · 2156261