1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 522732 inlägg · 4121 ämnen

Modo - Västerås

Sv: Modo - Västerås
modomille: Ingen har väl gett upp eller?? Vad menar du?

{8399}: 2p borde kunna hålla Karlskoga bakom oss också väl?

{8399}: Shit ni beter er som att det är över! Kom igen nu istället!

dempa: Modo lär alltså behöva en trea..

dempa: o 4-1 nu...

dempa: Ja men tror att vi grejar det!

modomille: ok,såg inte dessa så kan inte uttala mig.

3-1 till karlskoga och leksand har gjort 2-2. tror det är upp till oss att fixa 5e-platsen nu, kan inte lita på någon annan.

Gavelo: Nog borde nåt fler läge ha resulterat för oss men Ersson går ut ganska mycket mot skytt och gör sig stor.

dempa: Hold your horses! menade inte firandet, utan att han filmade till sig utvisningen och sedan tacklingen.

Eller: ja man blir trött på dessa frilägen bakåt som Modo släpper, onödig utv av Hedman med, svag period sista 3-4 min godkänt, blir nog ingen hjälp från Ssk ikväll, 3-1 o nu 5 min utv

modomille: tycker du? håller inte med. han hejar precis som Johan Eriksson på Modo, har gjort ett försök här men fungerade inte. Jublade han oss i ansiktet vid målet? Nej. Så vad gnäller du på?

Gavelo: Det har jag redan.

MODO Hockey - Västerås IK 2-2

{8384}: lite rörigt idag. Hoppas vi kan få energi av målet

Eller: Skotten visar omvända perioder, Modo 1:a och Vik andra!
2-2 Viktigt att förvalta detta nu

modomille: den här gången hann inte Ersson med

{8399}: axel i huvudet? Ja deras målis är sjukt bra. Yeeeees viktigt mål!!! Tänkte precis säga vi behöver mer fart i pp och så blir det mål. Haha kommentatorn blev inte lika glad nu haha

modomille: 2-2!!!!! Johnson i PP

Eller: Frycklund är en sån äcklig spelare.

{8399}: försvaret bjuder ju på flera chanser, kunde varit större underläge. Hanses är ju Modos bäste spelare.

MODO Hockey - Västerås IK 1-2

{8384}: Oj, oj Västerås är bra alltså..detta blir tufft

{8384}: var är hemmastödet, var är publiken en match som denna?? Sjukt viktigt ju!

J F K: dömmer gång till gång. Känns som båda deras va kompensation på att modo gjorde mål på sin. Aja sant kvaliten är som den är försöker sluta gnälla men svårt haha. Fan va surt med mål känns inte som våran match detta tyvärr. Jobbig kommentator igen..

J F K: Så jävla nonchalant

Gavelo: Jo, man kan haka och slasha ganska friskt då domarna dömer ohyggligt godtyckligt. Bäst är att låta bli såklart.

{8384}: Modo är ju klantiga som tar så många utv. man borde ju fattat efter 51 omgångar att domarna har så taskig bedömningsförmåga att man inte kan hålla på att haka och slasha det minsta utan att riskera att åka ut.
Skärpning nu modo

MODO Hockey - Västerås IK 1-1

modomille: mhm fan billig utv men synd att klubban skall vara där bah ovis match. Västerås väntar på misstag. Modo måste vara effektivare

Gavelo: Fan

J F K: AdGuard pro funkar fint på iPhone

J F K: Inte jag😉

Får hoppas det släpper lite med målen, brukar inte sluta bra när Modo skjuter så mycket mer än motståndarna men inte får in puckarna.

J F K: Två bra chanser av 300 kg, men lite för långsamma avslut.

dempa: Chrome på både Android och Windows 10. Dessutom kör jag PiHole för DNS, men misstänker att det är forumet som skickade upp den där popup-rutan så dns-blockers är chanslösa

Heyerdal: Det gör dom bara mer motiverade!

modomille: ser att löven barra har åkt ned med tre kedjor o sex backar, kul om de orkar men tveksam

J F K: Haha, jag trodde det var önskelåda 😂

S-vikaren: Ta hem en ad blocker

S-vikaren: i vilken miljö får du den? aldrig sett den. kör safari via appleäs enheter samt google chrome i webläsare. känner inte igen det du skriver alls.

Tarasov: Jag förstår om många fick en dålig känsla angående Andersson, då det gick som de gick med Svartvadet mm. Men de här med Andersson är väl inte ens ett rykte så lika bra att fokusera på annat :)

Webmaster: Jag kommer sluta använda Hockeysnack-forumet, om inte popup-rutan med erbjudande om HS-appen försvinner. Onödigt irriterande.

modomille:
Ja skitsamma kan mkt väl bli lyfte bara fram saker som jag är lite orolig för på förhand.

MODO Hockey - Västerås IK 1-0

Domsjö: Lite för ung för att komma ihåg Lidström som ung i Sverige.

{8384}: Stål Lyrenäs gör 1-2 för Löven! En gammal bekant försöker hjälpa oss :)

modomille: yes välbehövligt!! Öhmandribbling och karlströmmål😉

Domsjö: KAAAAAARLSTRÖÖÖM! 1-0.

modomille: Norlinder påminner mkt om en ung Niklas Lidström tkr jag.

S-vikaren: Som det kan gå! Leksand gjorde första målet mot Löven men nu 1-1. Tror faktiskt att Löven skrällar ikväll.

« · 1954982 · »