1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

508447 inlägg · 4106 ämnen

MODO vs. FBK 050127

« · 497757 Till forumet

Sv: MODO vs. FBK 050127
Frisco: Apropå görabortsiginlägg så skrev jag tydligen ett sånt...

Moderatorer: Varför modererades jag bort?
Kommentera

NuMo: Fel av dig!
Chara åkte väll inte ut på nån förseelse igår!
Kommentera

Dawidovski: Antagligen vet du inte vad en förteelse är, vilket ursäkätar dig från allt som du säger. Eller så är du bara dum, vilket får oss andra att döma dig utifrån de parametrar du erbjuder.
Kommentera

Dawidovski: Salo överdriver kanske fallet, men det gör alla spelare. Onödig beröring av Steen(?) och solklar utvisning. Fan att man som TIKare ska behöva säga sånt här i Modoboken av alla böcker.
Kommentera

Frella: Fiendes fiende äro också min fiende...
Kommentera

Moderatorer: Såg inte att "alla" inläggen togs bort. Såg att Friscos var kvar men mitt försvann så jag blev lite undrande vad jag gjort...

Är det inte smart av er moderatoer att skriva ett inlägg om att & varför ni tar bort i ett sånt härna läge... För att liksom visa att nu är det nog.

Kommentera

MiniSöderlund: Detta inlägget måste komma från en otroligt klok människa!
Mycket genomtänkt inlägg, KLOCKRENT:)
Kommentera

Salle: Ditt inlägg följde med de andra i "meningslösa inägg.", Inte mycket att kräva att få en förklaring för, snarare tvärtom. Ni borde veta att vi skyddar våra egna snarare och att ni har en fördel i debatter mort andra lag i stället. Men ok. Varför inte skita i det?
Kommentera

Frella: Ryhed hade redan hunnit med att tagit den matchavgörande utvisningen, vilket ledde till det så kallade "misshandelsmålet"
Kommentera

Dawidovski: Det var inte Ryhed som tog den utvisningen. Det var er fd storspelare Mathias Johansson som troligen studerat Souray tidigare under matchen.
Kommentera

scim: Ja det var säkert 2 stycken som hade varsin hockeytrunk med flaskor och matchprogram mm, och tömde dom på isen...
Kommentera

Paddan: Det var en väldigt bra ide faktiskt.
Kommentera

Att ni orkar....
Kommentera

scim: Skydda målvakten från att bli skymd av sedin, som om inte chara långtidsskadat sedin, hade åkt rakt på Gerber och skymt honom och kanske gett Gerber en och annan tjyvsmäll.
Man måste hjälpa målvakten om det står nån spelare och skymmer/irriterar honom.
Kommentera

knaskamilla: Isåfall är det Salo som är skotträdd "asg"
Undrar just vem som varit bäst hittills av Gerber och salo?
Kommentera

NuMo: YEs sir!
Om sedin hade nockat chara och sedan kört över Gerber och gjort mål, så hade ingen varit gladare än jag.
Kommentera

NuMo: Jag frågade om Chara åkte ut på nån förseelse under matchen,
vad är det du inte förstår?
Kommentera

Dawidovski:

Det får plats mycket matchprogram i två hockeytrunkar, men eftersom jag inte såg något överhuvudtaget från min position så antar jag att det totalt handlade om ett 10-tal, eller som Strömberg säger "En hagelstorm".
Kommentera

Dawidiotski:

Jag vill föresten fortfarande veta vad det var han skyddade målvakten ifrån
Kommentera

Dawidovski: Men snälla rara Dawidovski. Detta ämnet har redan blivit bortmodererat till största delen och du fattade inte den subtila vinken då, så nu skriver jag det så enkelt jag kan.

SLUTA!!!

Kommentera

scim: Det har jag redan skrivit i ett tidigare inlägg.
Kommentera

Dawidovski:

Ok, då förklarar jag detta ämne som avslutat. Eller som du själv skulle skrivit "punkt slut".
Kommentera

Försökte ta en bild på hur roligt det såg ut när alla flaggor hamnade på samma ställe i förra hemmamatchen, men det blev inte så bra. Här är i alla fall resultatet:
Kommentera

knaskamilla: Tog du kortet med mobilen?
Kommentera

« · 497757