1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507074 inlägg · 4104 ämnen

Poängjakten 2008-2009

1066584 · » Till forumet

Sv: Poängjakten 2008-2009

MoDoEcke:

Självfallet ska man läsa igenom sina inlägg innan man skickar iväg dem. Men samtidigt kan man inte vara mer än mänsklig.. det är lätt att vara blind för sin egen text, så ett fel eller två är väl ingen större skada?

Kommentera

scim: Hur rättar man till alla tankevurpor genom att läsa igenom inlägget igen? Jag håller med dig om enklare slarvfel, tex språkliga och enklare logik.
Kommentera

MoDoEcke: Vad har det med saken att göra? Jag tror ingen pratar om George Orwells "1984" här, bara att läsa igenom inläggen innan man postar.
Kommentera

scim: Alla spontana händelser är inte av ondo.
Kommentera

MoDoEcke: Vad skulle vara tråkigt iom att du skulle slippa rätta dig?
Kommentera

knaskamilla: Ja, tänk om vi levde i en drömvärld, vad tråkigt det skulle vara.
Kommentera

Det är för övrigt hela fyra medlemmar som lyckats ansluta sig till ligan utöver mig. Ni andra då? Nog har vi varit fler än så tidigare säsonger?
Kommentera

MoDoEcke:

Det är därför du ska skriva inlägg som inte kräver att du rättar dig själv efteråt.
Kommentera

knaskamilla: Där var du snabb. Jag fick ju inte möjligheten att rätta mig själv på 2 minuter, hehe...
Kommentera

MoDoEcke: Hmm, nu gällde det ju poängjakten och inte aftonbladets dream team... Jag är lite vimsig såhär efter lunchen...

Poängjakten ja... fin stol jag har hemma efter den tävlingen...
Kommentera

MoDoEcke:

Vad har Aftonbladet med det hela att göra?
Kommentera

knaskamilla: Jag bojkottar poängjakten på aftonbladet sedan ca 8 år efter helt fel prioriteringar vad gäller priser. Ligapresidenterna ska spamma så mycket det bara går (gratis reklam för aftonbladet) för att samla ihop medlemmar och vinna priser.

Låt vara att det är billigt nöje, men nån måtta får det vara på pajaseriet.

ps. Jag tycket inte du har spammat...
Kommentera

Äh, det där blev ju felformulerat. Jag har skapat en HS-liga vare sig någon här orkar engagera sig eller inte...
Kommentera

Poängjakten 2008-2009
Ifall det finns någon här som orkar engagera sig i Poängjakten i år så har jag precis skapat en HS-liga. Lösenordet är samma som förra året. För er som har glömt så kommer en ledtråd här: favorit i BHK. Kommer ni inte på det ändå så finns det möjlighet att få lösenordet av mig om man är snäll...
Kommentera

1066584 · »