McFire:
Petersson Wentzel har förlängt med AIS.
Redigerad kommentar
McFire: Du får gärna kolla upp deras produktion per spelade minut också. Då lovar jag att dom kommer högre upp än många andra i laget.
Men än en gång så är denna diskussion så j-a hypotetisk att det är absurt.
Det är ju så många frågetecken på silly season-himlen att det inte går att spekulera om kedjeformationer.
Spelar #21 & #19? Vilka övriga "gamlingar" är kvar. Steen? Skröder? MZA? Vem skall träna... Vi vet ju inte ens om vi spelar i ES nästa säsong för bövelen.
Berka:
Patric Carlsson håller nog inte måttet i en elitserie. Det jag har sett av honom är att han jobbar på bra i viss amatcher men att han allt som oftast har en förmåga att försvinna i många matcher. Tycker Jesper Ollas eller Hägglund är 2 spelare som borde prova på spel i Es om nu inte Leksand går opp. Hägglund är väl dessutom från Övik!
McFire:
Prioritet # 1: En målvakt i toppklass. Fram med största sedelbunten, inga budgetversioner. Fläska på bara. Spare no spences, som han i Lidl-reklamen säger. Jag vill inte uppleva ett år till utan förste målis.
Svedberg blir påläggskalv i ytterligare något år.
Men jag ställer mig ganska frågande till att FBK valde Samuelsson, känns som 3-4 skoper svågerpolitik bakom det valet. Jag hade inte gillat att få Samuelsson som tränare, men Perra skulle jag gilla, om spelarna accpeterade vem det är som bestämmer.