Konstigt. En utvisning för hakning Det var på tiden. Nu har vi chansen. Tycker vi spelat bra flera gånger utan att för den skull göra mål.
Berka: Bra nu släpper jag det. Du är förlåten Rytter. Jag överreagerade eftersom Modo ligger under.
Nu jäklar gäller det att att komma igen. Heja Modo!
Redigerad kommentar
NuMo:
En dag för sent för att styra upp lockout diskussionen i fel tråd t.ex. Att du sedan kommer in och kommenterar när dikussionen mellan mig och Huge dött ut tyder ju på dålig förståelse.
NuMo:
Jag tycker han släpper konstiga returer, men tack och lov har backarna varit alerta och städat bra.
Nu tycker iofs. att målvaktsspelet är utomordentligt efter första insläppta skottet. Men ändå. Det är det som gör att det blir så otroligt fel?
NuMo:
Nu är du bara riktigt löjlig. Att du sedan inte orkar läsa de två sista inläggen mellan mig och Huge och sett att diskussionen dött av utan kommer in med pekpinnen ca 1 dag för sent gör det hela ännu mer löjligt.
Jag tror att Uffe också ville gnälla lite, för att få lite tid i rutan ;)
Kolla detta klipp, detta är hockeyhumor!
Berka:
Underbar bild! Jag lånade den till twitter, men gav dig credden. ;)
Skönt att jag fick iväg 4 st. om nån skulle råka missa en ;)
Nämen skön seger, och serieledning.
Nu är det dags att natta.
ZZzz
Berka:
Jag älskar hans sätt att spela. Foppa-minnen väcks till liv.
Berka: Nu tar ja en dusch. När ja kommer tillbaka vill jag se Modo ledning/Vinst'
Haha, hann inte ens resa mig upp!!!
Redigerad kommentar
Ah såg på fejjan att susse slarvat å rögle kvitterat!
Surt, men 6 kvar!
Patrik Källstr:
Vilken match Cumiskey gör. Men visst såg det ut som att Regehrs skott styrdes på något? Skulle inte förvåna mig ifall Öberg var på den.