Redigerad kommentar
Huge: håller med NuMo, axelssons kritik är fullt riktig och förståelig.
Sen vet jag inte varför du nämner att han var som en hängbjörk? , dick var inte bäst på isen, MEN trots att domaren ständigt dömde felaktigt emot axelsson så jobbade han hårt och försökte varje byte, han var snarare en av dom som verkligen ville vinna!
Huge:
Klart det var sanningsenligt. Han tycker att domaren är sämst, alltid och ger dessutom adekvat argumentation om varför. inga personangrepp o form av domaren är en idiot, dumskalle eller något annat. bara värdelös.
Ungefär som när man anlitar en hantverkare och man ser att fönstren är monterade på trekvart, tapeten klistrade vågrätt och över dörrar, eluttagen ger barnen stötar, avloppsrören från toaletten går ovanpå vardagsrummsgolvet och ut till en tunna genom en öppen lucka i väggen etc.
En värdelös hantverkare helt enkelt.
Redigerad kommentar
NuMo: Spelare kritisera varandra, domare kritiserar både ledare och spelare, ledare kritiserar spelare, varför ska spelare och ledare inte kunna kritisera domare (om nu kritiken är objektiv och sanningsenlig)
Huge: Ooooh, snappy comeback.
De flesta här inne är mer vuxna i sitt beteende på HockeySnack än vad du är. Du vet, du är som ett föråldrat shell-script. Parametrarna för att du ska aktiveras är att det pågår en debatt i någon bok, att många är eniga och relativt starka i sin åsikt.
Och så fort du aktiveras så går du huvudstupa in i en diskussion, utan pardon och tar automatiskt sida för minoriteten, oavsett hur fel de har. Sedan väljer du att mala och mala och mala och mala och mala och mala och mala om detta till de andra ger upp eller kallar dig för en idiot.
Tröttsamt troll, tror jag scriptet heter.
Huge: Snabb sökning på Google:
"Brynäs: Disciplinnämnden har gjort ett grovt övertramp"
”Tommy Jonsson: Det är en jävla sandlådenivå...”
"Dixons straff retar Brynäs "
"Sundlöv arg på disciplinnämnden"
Redigerad kommentar
Berka:
Alla fans är gnälliga på ett sätt eller annat. Är det inte för att domaren är dum så är det för att tränarna eller spelarna är dåliga. Oftast går det hand i hand med att man är övertygad om att man själv vet bäst. Den fällan har nog alla hockeyfans gått i, varesig det gäller laguttagningar eller domarnivåer.
Sen är det givetvis så att man ibland har rätt när man gnäller också.
Gott nytt år till er mina vänner.
Bad_Brett: Vi får se om det blir någon uppföljning av det här....
Paddan:
Jag tror han blev sur över att inte få lägga straff. Han stod och pratade med någon precis innan.
NikkiNine:
Morgan Johansson har tagit över staffetpinnen efter Kuben.