Salle: kan vi hålla?... KOM IGEN NU MODO JOBBA
borde vara utv på saik där i målgården......
VA... TAR IDIOTEN UT DICK????!!
Berka: Va i helv!
Blir Axelsson utvisad när han försöker dribbla in pucken i mål!
SKANDAL!
Nieminen: PP nu igen, snälla hockeygud, kan du inte se till så modo avgör i sudden?
Tack
Salle: Visst sågar de domarna alltid. Men har låtit på dem som om det är MODO som skall vara supernöjda över hur de dömt så här långt.
Men det glädjer en inte direkt att de förklarar att MODO-spelarna inte är skärpta och slarvar enormt i 4 mot 3 i förlägningen.
Nieminen: Det fungerar inte alls i PP. Vi förlorar alla 50/50, alla 40/60, alla 30/70-situationer. Tror fan att vi förlorar alla 20/80-kamper också, till 50% i alla fall.
NuMo: vilka dommartabbar!!! axelsson slår pucken som är fri och åker ut på slashing??
är den randige helt bakom?!
MorganaLefaey:
Det såg onekligen så ut. Han får inte ens skjuta längre. Otroligt.
MorganaLefaey:yes han sköt pucken studsade upp uch målisen skulle ta ner pucken i plocken då axelsson slog pucken måt mål, och åkte ut!
fruktansvärt av domaren som gång på gång ger saik slagläge.
Berka: Först tänkte jag säga: HUR KAN MAN SÄTTA SKRÖDER PÅ EN STRAFF!
Sen ändrarde jag mig.
Sen fattade jag inte hur Skellefteå kunde sätta sin straff.
Sen fattade jag inte hur Schremp kunde sätta sin.
Sen fattade jag inte hur Ritola kunde sätta sin i stolpen.
Sen fattade jag inte att vi kan ha sån otur att Skellefteå lägger in sin så skickligt.
Sen fattade jag inte att Schremp plötsligt tappade alla fantasi.
Sen fattade jg äntligen att Lindström misade sin klart.
Sen fattade jag inte HUR KAN MAN SÄTTA SKRÖDER PÅ EN STRAFF TILL!
Sen fattade jag inte att vi skulle behöva förlora matchjäveln!
saik är ett lag vars framgång vilar på otrolig tur, denna säsong.
modo förtjänar och är värda mer poäng idag
s
NuMo:
Axelsson var uppenbart missnöjd över att inte få lägga någon straff. Ska vi gissa att Samuelsson inte är helt nöjd med hans diciplin?
Bad_Brett: äh, dick blev ju särbehandlad idag, han får 2 totalt felaktiga utv mot sig och ingen med sig fast man kunde räkna både till en och två bara i slutet.
jag skulle ha slagit sönder näsan på domaren om jag var dick
NuMo:
Utvisningarna är horribla domslut, men likväl hade han en väldig tur som inte fick 10 minuter för sitt beteende. Jag tror det är mest det Ulf är missnöjd över.
DOMMARJÄV+++L han missar spelare i målgården i tamefan varje pp för saik.... gaaaaa
och tolle sitter som vanligt i utvisningsbåset