Paddan:
Du ä ju döm i hela hövve!!! Nämna Jansson och MIKA i samma mening. MIKA regerade stort, Jansson har inte reagerat på flera år.
MIKA och Milo, det leende backparet som blev förstört av en envis jävla mas utna någon som helst självkritik.
Frisco:
Det stämmer nog. Jag har faktiskt bara spelat minigolf en gång i år.
Paddan:
Att Jansson har den bilden är inte så konstigt. Han har ju spelat helt huvudlöst då han spelat, och övrig tid har han ju varit i princip osynlig.
Petey21:
Angående Dahlberg så borde man definitivt ge honom chansen att visa upp sig i ES. Hoppas bara Harald håller med. Oavsett så är steget från J20:s bäste fysiske spelare till gnuggare i ES mindre än om man skulle plocka en målspruta i J20 och förvänta sig att han skulle kunna spruta mål även i ES.
Mano:
Den spelartypen har vi redan i junioren Johan Dahlberg. Hellre en målskytt än en gnuggare.
Frisco:
Pardavy är namnkunnig. För mig är det som höjer frågetecknet huruvida han är motiverad att spela topphockey vid 34 års ålder. Och framför allt om han håller eller om det är en spelare som kommer gå skadad stora delar av tiden. Artistkontrakt verkar det i alla fall röra sig om.
Nu behövs det en målskytt till, sedan börjar jag se formerna av det MODO som ska försvara äran 05/06.
Någon som har koll på snubben?