1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

508385 inlägg · 4106 ämnen

Sitt vackert! (Derbytråd #1)

« · 308359 Till forumet

Sv: Sitt vackert! (Derbytråd #1)
NuMo:

Jag säger ju det! Jag är lite bättre, helt enkelt.
Kommentera

Lumber Jack: Om jag inte minns fel så gick bromsen rakt ner i framhjulet. Alltså ovanifrån, rakt mot däcket. Var det så?
Kommentera

Det var en gång en familj som skulle skiljas och de kunde inte bestämma var sonen skulle bo. Det hela gick till domstol. Domaren frågade om han ville bo hos sin pappa.
-”Nej pappa bara slår mig” svarade pojken.
Domaren frågade om han ville bo hos sin mamma.
-”Nej mamma bara slår mig” svarade pojken.
-”Men var vill du bo då?” frågade domaren.
-”Jag vill bo i Timrå” svarade pojken.
-”I Timrå? frågade Domaren förvånat.
”Varför då?”
-Timrå slår aldrig någon!!!!
[bild]www.sportforum.se/images/smiles/icon_lol_old.gif[/bild] [bild]www.sportforum.se/images/smiles/smily-bigsmajl.gif[/bild] [bild]www.sportforum.se/images/smiles/icon_lol_old.gif[/bild] [bild]www.sportforum.se/images/smiles/smily-bigsmajl.gif[/bild] [bild]www.sportforum.se/images/smiles/icon_lol_old.gif[/bild] [bild]www.sportforum.se/images/smiles/smily-bigsmajl.gif[/bild] [bild]www.sportforum.se/images/smiles/icon_lol_old.gif[/bild] [bild]www.sportforum.se/images/smiles/smily-bigsmajl.gif[/bild] [bild]www.sportforum.se/images/smiles/icon_lol_old.gif[/bild]
Kommentera

Frisco: Roflmao...
Kommentera

Frisco:

Moahahahaha... Då har man lagt av kvällens största skratt. Synd, nu kan kvällen bara gå utför...
Kommentera

Frisco:

Rapport från Västerås: han har inte snott några cyklar än.
Kommentera

knaskamilla: Hmm, har Pelle Bäckman rykte om sig att vara en cykeltjuv av stora mått?
Kommentera

Paddan:

Det har jag ingen aning om. Jag skulle bara lugna Frisco, som var orolig över att han som låtsas vara BIFare skulle sno cyklar.
Kommentera

Frisco: Jag får ta lite av historien.

Det var en gång en familj som skulle skiljas och de kunde inte bestämma var sonen skulle bo. Det hela gick till domstol. Domaren frågade om han ville bo hos sin pappa.
-”Nej pappa bara slår mig” svarade pojken.
Domaren frågade om han ville bo hos sin mamma.
-”Nej mamma bara slår mig” svarade pojken.
-”Men var vill du bo då?” frågade domaren.
-”Jag vill bo i Timrå” svarade pojken.
-”I Timrå? frågade Domaren förvånat.
”Varför då?”
-Timrå slår aldrig någon!!!!
[bild]www.sportforum.se/images/smiles/icon_lol_old.gif[/bild] [bild]www.sportforum.se/images/smiles/smily-bigsmajl.gif[/bild] [bild]www.sportforum.se/images/smiles/icon_lol_old.gif[/bild] [bild]www.sportforum.se/images/smiles/smily-bigsmajl.gif[/bild] [bild]www.sportforum.se/images/smiles/icon_lol_old.gif[/bild] [bild]www.sportforum.se/images/smiles/smily-bigsmajl.gif[/bild] [bild]www.sportforum.se/images/smiles/icon_lol_old.gif[/bild] [bild]www.sportforum.se/images/smiles/smily-bigsmajl.gif[/bild] [bild]www.sportforum.se/images/smiles/icon_lol_old.gif[/bild]

Jag har ju faktiskt hittat ett Timråmål. Målvakten är tillochmed Världens bästa så. Men det blev nog förlust i den matchen också.
[bild]www.frisco.se/hs/pt.jpg[/bild]
Kommentera

Frisco: Pelle Lindbergh i kassen, där ser man.. och släpper in mål mot Timrå, det göra han så fint=)

Försöker luska lite i övriga som syns på bilden. Säsongen måste vara 1978/79, eftersom det var den sista säsongen som Lindbergh stod i bajenkassen och Timråtröjorna tidigare säsonger såg inte ut på det sättet.
#16 som gör mål, kan vara Lennart Norberg, #2 i bakgrunden vet jag ej och #5 i Hammarby kan vara Göran Dürge.

Lagen möttes i playoff och Timrå vann bägge mötena (6-3 och 7-6 e. s.d).
Kommentera

« · 308359