shinzawai: Dessutom så hade man två backpar som inte alls fungerade. Cook - Westin och Tollefsen - Josefsson hade inte många siffror rätt idag. Tollefsen höll ju till exempel på att stå för tre baklängesmål på sina första tre puckkontakter, men nu blev det väl bara ett.
Det ser så oerhört ängsligt ut och det verkar som att varenda spelare spelar med gummiklubba. Finns inte mycket klipp i passningar och skott, snarare ser det mesta ut som något jag själv skulle ha producerat och då är det riktigt illa.
Dags att sätta in Dahlberg i nästa match, förmodar jag, för att försöka vända en ond trend. Och varför inte prova Eddie Larsson och Sondre Olden. Sämre kan det ju inte direkt bli.
Redigerad kommentar
shinzawai: Var det offensiva spelet från DIF-matchen så j-a lättläst. Eller är Modos tempo så mycket lägre. För forecheckingen från den och viss del BIF-matchen funkar ju inte alls. Och det ger ju jätteytor att spela upp på hela tiden för SAIK som bjuds på 2mot1 och 3mot2 lägen i plentitud.
Att SAIK sedan har en viss Pers(s)on på sin sida hjälper ju inte heller.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Gustafsson: Powerbreak efter 17.10??? Vad är det som gäller ang dessa egentligen? Dom var "sena" även i tisdags när jag tänker efter.
Skall dom inte vara i 1:a avbrottet efter 10min som i alla andra ligor?