1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

508383 inlägg · 4106 ämnen

Status

« · 54783 Till forumet

Sv: Status
Nä, fy fanken, NuM! Vilka anklagelser! Jag skulle ju bara hjälpa dig att ta reda på om man fick högre status genom att skriva mail. Att det sedan gav högre status att skriva till NuMountain än till Kamilla, det kan inte jag rå för. HMPF.
Kommentera

Tja om det är fusk att ladda upp många bilder så måste det väl vara lika mycket fusk att skicka många meddelanden? Konsekvens!
Kommentera

Frisco:

Det tror jag vad jag vill på.
Kommentera

Knas! Du fuskade i alla fall. Bara för att uppnå högre statuspoäng okynnessvarade du på mina brev, om och om igen.
Kommentera

Jag ska genast sluta skriva....=)
Kommentera

Och NU är Frisco inne på inläggstoppen på startsidan. Då kan jag sova gott i natt.
Kommentera

Bilder??? Jaha, det var så vi gjorde??
Kommentera

(Jag menar, jag hade ett ärligt krig mot NuMountain i statustoppen bland MoDoiter, och sedan började det fuskas och så var man hjälplöst efter...)
Kommentera

Det var ju en direkt uppmaning att ladda bilder för att uppnå fördelar. Därför kan jag inte se den kroniska degraderingen som en bestraffning.
Kommentera

Jag ser det iaf som fusk. Så det så. Hmpf!
Kommentera

Vad är väl uppstickare gentemot erfaren?
Kommentera

Knaskamilla:
Eftersom det inte fanns några regler gällande status så kan det inte ses som fusk.
Kommentera

-Kamilla

Jag är uppstickare numera=) Där ser man.
Kommentera

Status
Någon som har lyckats skaffa sig koll på vad statusnivåerna är än? Frisco?

Min teori:
- nykomling
- uppstickare
- erfaren
- rutinerad
- expert
- fornlämning.

Det sista var alltså Frisco alldeles efter att han bildfuskat till sig poäng. Nu är han inte det längre. Muahaha.
Kommentera

« · 54783