1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

508444 inlägg · 4106 ämnen

Status

« · 54823 · » Till forumet

Sv: Status
NuM:

Kan du?
Kommentera

Nej men jag kan ge folk mindre status. Så pass att dom inte har någon alls.
Kommentera

Oj. Med en femteplats i inläggslistan på startsidan så går jag nu och lägger mig.

(Inte för att jag bryr mig om den där listan och var man hamnar på den, eller så, men...det är iaf sovdags!)
Kommentera

NuM:

Som det känns, och nu känner jag verkligen efter i hjärtat, så har du bara makt att ta bort folks inlägg härifrån, inte att ge folk mer status.
Kommentera

Du anar inte min makt o knasighet..
Kommentera

scim:

Ja, om du sätter ett R före i:et och sedan tar bort s:et, sätter "kard" efter c:et och tar bort det sista o:et.

Om det ska vara jättenoga så lägger du till det bästa efternamn man kan ha (och det är inte Nyberg).
Kommentera

NuM:

Jag har en känsla av att du inte bestämmer över statusen.

För övrigt måste det vara två t:n i borttagen, annars blir det så konstigt. HA.

Nåväl. Det är nog dags att byta bild, isf. Den jag har är ju urgammal.
Kommentera

Kamilla:

Men om jag tar bort "Fr" i "Frisco" så får jag "isco", är det hans namn?
Kommentera

Självklart får du det, vad mig anbelangar. Vi vill ju inte att folk ska presentera sig med en bortagen bild.
Kommentera

scim:

Jo, för om du tar bort "knas" så blir det mitt namn, vilket jag brukar stava med stort K i början. Hur skulle det se ut om jag kallade dig för "mattias"?
Kommentera

Kom på att jag bara skulel skriva in länken jag glömt hela kvällen.
Säg godnatt eller vad ni vill till mig. Jag sover redan......

www.redhawkssupport.com/jojo/norrland25.jpg
Kommentera

Kamilla:

Du skriver ju ditt användarnamnet enbart med gemener så jag gjorde ju egentligen inget fel (förutom att jag utelämnade "knas").
Kommentera

NuM:

Nej, men det är ju för att rutan är konstant. Får man högre status för det (nuförtiden), då?
Kommentera

Sant, men vad är skillnaden i statuspoäng mellan de två olika hälsningarna?
Kommentera

Men man får ju inte lägre status om man tar bort sin bild och laddar in en ny i sin konstanta ruta.
Kommentera

scim:

Nej, användarlistan är inte så häftig. Den här gästboken är dock otrolig cool. Mkt mer cool än en användarlista.

(I min ilska över att SCIM skrev mitt namn med litet K i början råkade jag skriva hans namn som ort...hahaha...det innebär att det numera finns en ort som heter "sCIM" i listan över orter som kommit upp i detta forum).
Kommentera

Kamilla: "godnatt" behöver ju egentligen inte innebära att man går och lägger sig, "Sov gott" å andra sidan liknar mer en uppmaning till den man riktar det.
Kommentera

NuM:

Vad är det du inte tror? Du kan ju alltid prova att ta bort någons alla meddelanden, och se om den får lägre status. Friscos, t.ex... ;) Eller, nej. Det vore elakt.
Kommentera

Kamilla:

Äran att synas i häftiga sammanhang, som i användarlistan som är sorterad efter status.
Kommentera

Sov gott, godnatt...spelar det ngn roll vilket man skriver?
Kommentera

Nej, äran av att synas i häftiga sammahang, som t.ex. detta.
Kommentera

Det tror jag inte. Vad händer i sådana fall om man tar bort ett meddelande tro?
Kommentera

Kan inte ni säga godnatt till mig? Då får ni mer status!

GODNATT!!!

z
Kommentera

kamilla:

Äran att ha hög status isåfall!
Kommentera

Sov gott, Frisco. Ska följa ditt exempel.
Kommentera

SCIM:

Jag skriver inte för statusen. Jag skriver bara för äran.
Kommentera

NuM:

Ja, men varje gång du trycker på "besvara" eller "skapa ny tråd" kommer det upp en ny ruta. Rutan för bilden i presentationen är konstant.
Kommentera

Nej nu ska Frisco sova.

z
Kommentera

Ser ni?

Nu skriver kamilla meningslösa ett-ords-inlägg bara för att nå högre status, fy!
Kommentera

Jag har bara en ruta att skriva meddelanden i.
Kommentera

Näe, tusen bilder i presentationen vore ingen höjdare. Segladdat, om inte annat. Om man absolut vill ha så många bilder utlagda kan man skaffa en hemsida!

Eller smöra in sig för webmaster för hhoger.cjb.net, så får man säkert sin egna lilla sandlåda där (ungefär som Frisco har fått).
Kommentera

Jag märkte det hela av misstag när inte bilden jag laddade upp ändrade sig här på hockeysnack.... (nån som hört talas om tempmapp?:-)
Kommentera

Frisco:

Otippat.
Kommentera

kamilla:

Hur skulle det se ut med flera tusen bilder i presentationen? Nån måtta får det väl ändå vara.
Kommentera

Och jag ville ju bara hjälpa NuM och Frisco att ta reda på vad som hände om man laddade upp flera bilder, att det råkade resultera i högre status kan inte jag (vi) rå för!
Kommentera

@@@@Kamilla

Hmmmm. Jaså.
Kommentera

scim:

Nej, för meddelandena är kvar. Bilderna är inte kvar. Inte alla. Man har EN ruta med plats för en bild. Man har hur många rutor som helst att skriva meddelanden i. Så det så.
Kommentera

Nä, fy fanken, NuM! Vilka anklagelser! Jag skulle ju bara hjälpa dig att ta reda på om man fick högre status genom att skriva mail. Att det sedan gav högre status att skriva till NuMountain än till Kamilla, det kan inte jag rå för. HMPF.
Kommentera

Tja om det är fusk att ladda upp många bilder så måste det väl vara lika mycket fusk att skicka många meddelanden? Konsekvens!
Kommentera

Frisco:

Det tror jag vad jag vill på.
Kommentera

Knas! Du fuskade i alla fall. Bara för att uppnå högre statuspoäng okynnessvarade du på mina brev, om och om igen.
Kommentera

Jag ska genast sluta skriva....=)
Kommentera

Och NU är Frisco inne på inläggstoppen på startsidan. Då kan jag sova gott i natt.
Kommentera

Bilder??? Jaha, det var så vi gjorde??
Kommentera

(Jag menar, jag hade ett ärligt krig mot NuMountain i statustoppen bland MoDoiter, och sedan började det fuskas och så var man hjälplöst efter...)
Kommentera

Det var ju en direkt uppmaning att ladda bilder för att uppnå fördelar. Därför kan jag inte se den kroniska degraderingen som en bestraffning.
Kommentera

Jag ser det iaf som fusk. Så det så. Hmpf!
Kommentera

Vad är väl uppstickare gentemot erfaren?
Kommentera

Knaskamilla:
Eftersom det inte fanns några regler gällande status så kan det inte ses som fusk.
Kommentera

-Kamilla

Jag är uppstickare numera=) Där ser man.
Kommentera

« · 54823 · »