1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

508395 inlägg · 4106 ämnen

Stöd Modo Hockey

« · 1593577 Till forumet

Sv: Stöd Modo Hockey
hur coolt är inte det här då? http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=110&artikel=5675140 det känns verkligen som att det kan gå vägen!
Kommentera

popcorn: Bra jobbat
Kommentera

Berka: jag har tyvärr knappt kunnat bidra själv då det strular med f-kassan med föräldrapenningen. Men alla som har bidragit, liten som stor summa ska ge sig själva en klapp på axeln.
Kommentera

popcorn: Du har ju bidragit med att hålla ihop insamlingen så du kan vara nöjd.  Viktigast är att vi kan säkra salmela och att vi supportrar som verkligen brinner för modo kan vara med och bidra, speciellt vi som bor i andra delar av landet och inte kan stödja med att gå på matcherna
Kommentera

popcorn: Så där, då har även jag dragit ett litet strå till stacken.
Kommentera

popcorn: Jo man har väl skänkt honom lön för en halv träning lr nått. Så vore ju kul om han stannade. Eller ett slagskott iaf.:-P

Han och Cumiskey kan verkligen komma betyda oerhört mkt för oss denna säsong.
Vi saknar annars backar som duger till bra uppspel är jag rädd.
Kommentera

Monno: absolust, och man behöver inte vara livrädd i pp med de 2 på blålinjen, det finns en anledning till att vi släppt in 3 mål i pp så att säga. Tror han kan bli så enormt viktig.
Kommentera

popcorn:Imponerande att ssk lyckades skrapa ihop 500K på en vecka, vi stampar fortfarande på 42k Hoppas det går vägen iaf
Kommentera

Berka: Jo, har lurat lite på det också, skillnaden verkar vara att de lägger in bidrag från företag officiellt på hemsidan, t.ex. som om MoDo lagt in de pengar som företag erbjudit sig sponsra för Cumiskey osv. Så det är lite missvisande trots allt. Det skulle vara intressant att se ett kontoutdrag och se hur mycket som är inlämnat av privatpersoner kontra företag och samarbetsparnters.
Kommentera

« · 1593577