Poffa: Sitter med min bärbara dator i Gävle nu så det var nog mera ett felknappande :-))
Hur det flyttar sig så jävla långt vete gudarna men jag får nog ringa Mulder och höra ;-)
65selander:
[Blir kul att få deltaga i ett slutspe igenl och...]
Alltså Selander, hur fick du det där L:et att flytta sig 5 tecken bort? Dags för batteribyte i ditt TB igen?
Poffa: bebisklack... får dom vara vaken så sent?
Med tanke på vissa utav dom som vrålade sm-guld när Rosa, Jantunen och Svoboda så är jag grymt skadeglad.
OT: Blir kul att få deltaga i ett slutspe igenl och troligtvis så blir det Frölunda och med lite tur kanske vi kan vinna en match hemma. Men vi kom ju till slutspel iaf.
Lumber Jack:
Tydligen. Blir väl någon Cup i Hoting, eller så. Förresten, kan man vara mer bitter än på länken?
Antos:
Just ordet Allsvenskan är väldigt viktig att betona här. Jag klarar mig utan Wernblom. Hans lön hade förmodligen varit väldigt hög, närmare 100 000 i månaden. Min tro är att han inte hade producerat därefter och då ser jag hellre att man tar in en junior, t ex Dallas Dahlberg, och låter han stå där framför mål och ta skit.
Det tog alltså två matcher för Molinder att göra dubbelt så många mål som Viklund och Hellström gjort tillsammans denna säsong.
Antos:
Annars har vi ju Tommy Wargh som sänkte Manderville med en nacksving.
Frisco: Var du verkligen tvungen att fäktas med biljardköerna framför teven medan du filmade av tv-bilden?
Påminner mig om min farmor som satt vid radion med anteckningsblocket och antecknade för fullt mellantider och allt när Stenmark härjade som värst i slalompisterna. Stolt medlem i IK Fjällvinden var hon också.
Dream Team:
Ja, att Timrå försökte störa honom förstår jag. Men hur fick du det till att han hade dåligt tålamod med det han fick utstå? Han slog tillbaka då en Timråit låg på honom, han reste sig upp och skällde då de slog han på handsken och han bröstade lite då två spelare stod och höll i varandra framför honom.
Snacka om att visa prov på dåligt tålamod. OBS!!! I R O N I !!!
knaskamilla: Ska jag gissa, jag som inte ens såg matchen...
-Det här var ju en lätt match. Nästan ungefär lika lätt som matchen blev för Slovakien mot Sverige.
Eller så sa han: -Jag tycker Timmy ska sluta spela hockey och fortsätta baka semlor
Dream Team:
Kul att du kommenterar Krizans tålamod. Klart man lackar ur då en massa dåliga förlorare konstant åker på eller slår han med klubban. Han betalar dock tillbaka med världens bästa mynt.
KUNG KRIZAN!!!