Redigerad kommentar
Är det någon som har koll vilket datum ett KHL-kotrakt sträcker sig till ?
D v s för de som har utgående kontrakt den här säsongen så klart.
ULTIMAVICI: Det byggs hela tiden upp rykten med spelare som de flesta vill se i laget, min mardröm är att det kanske inte stämmer, fy faan vilken besvikelse det skulle bli då.
Jag tänker på spelare som Noah Welch,Rhett Rakhshani,Erik Andersson,Kyle Cuminskey Jared Aulin mfl.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
hanzon:
Ja, självklart är det så att Svartvadet tar hänsyn till sina nyförvärvs önskemål och såklart Modos bästa i i varje givet läget.
Så det är nog bara att vänta till Svartvadet berättar.
hanzon:
Jag tror inte du behöver dra slutsatsen att de gör det för att jävlas.
ULTIMAVICI:Försökte med att vara vänlig, men han är så förblindad av sitt hat mot övriga klubbar. Ok, han lägger ribban där han vill ha den.
Lyssnade precis på intervjun med Huras o Svarten. Intressant, man blir bara mer nyfiken på vad som händer i kulisserna. Vilka är klara?
Amitel, du får muta dina kontakter ;-)
ULTIMAVICI:
Moderatorerna plockar bort honom snart ska ni se. Kan vi återgå till att diskutera truppen nu? Till och med debatten om alternativmedicin som jag drog igång var intressantare än detta.
hanzon: Handlar om ekonomifråga med. Svenska spelare är mycket dyrare en utländska om man ska kolla till spets i alla fall. Men som du säger ska man kunna vara med och värva svenska spelare gäller det att man hugger dom tidigt.
Då får man vänta ett tag till då på nya spelare som det lät. Det var synd att dom ej frågade hur många nya spelare som var klar och hur många till man skulle ha in i truppen. Bara en sådan sak skulle nog kunna lugna nerverna på många.
hanzon: Den kulturen har vi ju inte i Sverige. Klart Svarten kunde presenterat Welch mitt under slutspelet (Om det nu är så klart som man tror) men det är inte riktigt praxis.
FBK har ju presenterat ett gäng spelare i rad nu där man säger att "det gått väldigt fort & blev nyss klart" men där MrMadhawk vetat om att det varit klart i flera veckor, ibland månader.
Värvningen av Markus Nilson har gjort att Modo inte stressar iväg PM om färdiga förvärv. =)
Cyklob: Jo för säsongskortsförsäljningen vore det helt klart bra. Samt att man drar upp intresset i media lite.
Jag tror inte alls på att presentera en hel hög spelare på en gång t.ex. Bättre att sprida ut dom lite så det står om Modo i Exp/AB i flera veckor än bara en gång typ. =)
hanzon: Tror det är lite så att Svarten tänker mer på lagbygget än att tillfredställa folks behov av vilka som är klara i april.
Sen kan man ju disskutera hurvida det är rätt att inte bjuda fansen på något ibland, men det är ju faktikt bara april. Förväntar mig inte att vi ska ha värvat klart än direkt.
Cyklob: Ganska trist klubb som inte kan släppa någon nyhet, liknar Nord Korea inbundet på nåt vis.
Det har gått 1 månad sedan Svartvadet sa nåt i stilen att lagbygget var klart??
Mamman iaf
www.skanskan.se/article/20120214/SPORT/702149919/-/hockeymorsan-i-styrelsen&template=mobileart?originURL=http://www.skanskan.se/article/20120214/SPORT/702149919/-/hockeymorsan-i-styrelsen