RagnarLodbrok: börjar bli tjatigt detta, men funderat lite i vad det kan sitta i varför man inte presenterar de spelare man skrivit kontrakt med. Om det nu är att spelaren väntar på kontrakt från khl/nhl är det jävligt magstarkt att kalla dem för klara..
jaja, får hoppas att det händer nåt till veckan.
RagnarLodbrok: Jag tror att om Huras ska lyckas med att införa mycket hårdare jobb/disciplin så vill han nog gärna ha med sig en eller ett par spelare som han vet kan gå i bräschen för den typen av inställning. Någon som alltid ställer sig i första ledet och som underkastar sig det hårda jobbet.
Manny:
MacMurchy i fjärdeformationen? Tror du Carl Ridderwall, som har liknande stats som MacMurchy från DEL, kunde tänka sig en plats i fjärdeformationen inför säsongen med HV71?
Det är klart att om MacMurchy kommer, så är det för spela i topp sex-formationerna.
ULTIMAVICI: Kan så vara, men andra klubbar har tydligen inga problem med det.Men om jag får spekulera så tror jag det är jävligt svårt för oss att hitta spets som vill spela i modo, speciellt svenska spetsspelare.. Men hoppas verkligen svarten hittar någon från SHL.. hoppas på Welsh,E andersson samt Rhett.. Men MacMurchy är säkert en bra spelare som Larry har koll på. Men SHL är en bättre liga en DEL i tyskland.Så i mina ögon är det ändå en chansvärvning som inte gjort så mycket poäng i bra ligor i Europa.. Modo har inte råd med chansningar längre.. Hoppas dom tittar på KHL finns fler bra spelare lediga även svenskar.. Men kanske ett tryout med MacMurchy.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Modo väntar med att offentliggöra nyförvärven tills efter 30:a april. Man vill inte att supportar nyttjar supererbjudandet för att någon flashig spelare har sajnats, utan för att det är ett bra erbjudande.
Jag hade fel förra veckan, när jag trodde att det skulle komma upp något nytt denna vecka. Modo väntar till nästa vecka innan man offentliggör nyförvärven, så att det inte blir för uppenbart varför maskar med detta..
Redigerad kommentar
spud: Först och främst var det väl ett svar riktat till mitt inlägg som jag förstod iallafall. Att vissa inlägg inte är precisa är väl inte så konstigt då herr svartvadet inte heller är så avslöjande. Vi får ju t.e.x inte reda på varför "de" som är klara ej kan presenteras och då blir det en hel del spekulation.
Redigerad kommentar
ULTIMAVICI:
Svesse bodde och växte upp på Svedjeholmen. Han brukar sympatisera med de lag hans söner spelar i. Själv är jag alltid Modoit, oavsett om min söner skulle spela i Timrå eller Malmö :)
Björn är inte tillräckligt bra för att spela i SHL. Tror att han får problem nu när Malmö gick upp
Redigerad kommentar