Zource:
Fy tusan vad skönt! Vilka straffskyttar vi har nu. Dicken fick inte ens lägga!
Bad_Brett: Nu fattar jag inte vad du menar. Vi tar poäng mot Växjö på bortaplan.
Vi är bättre än förra matchen.
supertr?tt:
Otroligt vad kassa vi är. Alla spelar som juniorer helt plötsligt. Hur kan det ske en sådan radikal försämring på bara några matcher?
Gusse:
Vi ser trötta ut. Det här uppehållet känns inte så tokigt trots allt.
Wayne Gresky:
Riktigt onödigt att släppa in mål där. Men nu finns det ingen risk att de slappnar av i tredje åtminstone.
Faans skit. Det var ju nära att det skulle gå bra, men det gjorde det inte.
Nieminen:
Suveränt byte av fjärdekedjan, precis så ska de spela. Kul att det gav utdelning också!
NuMo: "bara tre mål efter första perioden, men ändå en händelsefylld period", säger kommentatorn.
Hur många mål förväntar han sig på en match funderar man på.
Gustafsson:
Jag får gåshud av Welch tackling. Kommer förmodligen bli mitt bästa minne från den här säsongen. Kan du fixa upp den på YouTube?
Bad_Brett:
Växjö är väl inte heller så heta. Som sagt, svårt att protestera utan att höra argumenten. Om nu Anton ens står idag...
NikkiNine:
Timrå slog ju Skellefteå så de verkar ju inte vara superheta för tillfället. Men framförallt är det en fråga om vilken press man lägger på Forsbergs axlar. Poäng mot Växjö är ett måste, poäng mot Skellefteå är en bonus.
Bad_Brett: Den spekulationen är ju aningen sagan om ringen.
Vi har fortfarande problem med försvaret. Speciellt med positionerna så att vi kommer med skönt flyt från försvar till anfall. - De sk. omställningarna.
Med lite mer fart så blir det här bra. just nu vinner vi trots att set ser mörkt ut och det är för att vi inte släpper in mål.