Ännu en ny J-20 match i dag.Den här gången är det borta mot Frölunda.Den matchen börjar i alla fall klockan 12,00.Om en 77 minuter ungefär. Sen spelar ju också A-laget idag borta mot Mörrum.
Ahhh!Idag är det ännu en J-20 match. I dag möter Mora Rögle borta.Dom två senaste har Rögle förlorat med 1-5 och 1-7(!). Vet inte riktigt vart Moras Juniorer står men jag tror ändå på vinst.
Vi vann!!! Vi vann!!!! Fy fan vad skönt med tre poäng till mina pirater! Dom börjar verkligen visa sin potential nu och hockeysverige kan sluta skratta åt oss! Nu kan västmanlänningar och annat slödder sluta vara kaxiga! 6-4, 6-4! Jag hedrar Mora ändå, de föll med flaggan i topp.......
Kunde inte följa matchen online efterson det blev fel med internet. Synd med förlust trodde att Mora skulle ta Örebro ganska lätt. Svagt att släppa in fem mål i sista perioden. Moras målskyttar:Thomas Skogs Patrik Nilsson och Marcus Eriksson två mål.Notervärt är att det stog 1-3 till Mora efter två perioder.
Ja, ni är ju ett ruskigt bra lag.... Men jag tror nog att vi kan ta en poäng eller två. Vi vann ju mot gurkorna i onsdags och killarna och tränaren håller på att få ordning på spelet nu. Jag Hoppas på en bra match i alla fall.
Inför dagens match:Mora möter som bekant Bofors i dag. Mora imponerade senast mot Troja och vann också med 5-2. Som bekant möttes lagen i Fredags då vann Bofors rättvist med 5-2.Thomas Ring är tillbaks efter sin skada och ska ha varit bra mot Troja.Men den bästa spelaren hittills har varit Patrik Roos som har gjort 8 poäng på tre matcher.Mora saknar dock fortfarande Mikael Simons och Anders Broberg.Bofors har dock inte varit så övertygande hittills och ligger på en sjunde plats på fem poäng.
Tips:Mora verkar vara hetare och vinner med 4-2.Patrik Roos gör minst två poäng.
Det var min "inför matchen" inte så mycket men lite smått och gott.
Välkomna ner till Örebro på fredag! Ta med er lite folk så det blir drag i hallen. Vad tror ni om själva matchen? Jag tror på vinst för oss, men vi får se vilken form vi är i mot gurkorna i morgon.....
Mygel: Nej det var inte länge sen vi kom igång jag blev ansvarig moderator för inte så länge sen men nu så kommer det nog att bli några mera inlägg här..
vault: Ja kanske det....ska kanske skriva ett inlägg i ADMIN gästboken om att dom borde fixa div1 lag också men jag tycker själv det skulle bli för rörigt men maila det till Marcus....
Rasmus89: Det är faktiskt mycket trevligt att se vad andra tycker och tänker om sina lag, tycker att alla lag skulle använda sig av hockeysnack, så att man inte behöver logga in på en massa olika gästböcker
vault: nej det är det inte men eftersom att det inte funnits någrs moderatorer här så blev det så men nu är jag ansvarig moderator här och det har redan kommit flera inlägg.....
Kul att ni har kommit igång med denna gästboken (eller ni kanske har varit igång länge?). Ser fram emot att möta er. Tycker att än så länge så håller S Allsvenskan för dålig klass. Därför ska det bli intressant att få se hur det går mot er som jag tippar som ett av topplagen.