sold: då får du tro de :) jag tror mora får de svårt :) inte många här inne som bryr sig men ja har i stort sett alla ´´experter´´ i hockeysverige med mig.....
Db_04: Sorry, men jag tror att Leksand kommer att få det tufft i år.Men det kommer att bli 4 st roliga derbyn.Alltid något att se framemot : ).De enda riktiga derbyna i hockeysverige!
Är det egentligen någon som vet vart Mora står? Känns som om det bara är en massa okända utlänningar som har tillkommit. Dock talar väl det faktum att inte många av dom är etablerade i stora ligor för det att de ska bli sämre iår.
Den enda intressanta sån hät "före serien tabellen" kommer väl till veckan när det 12 tränarna har fått säga sitt om den kommande säsongen. Då snackar vi om en tabell som man kan börja ta på allvar! Men vi är väl 12:a i den också misstänker jag. :-)
mattias - 74: Äsch, han retas bara. Han älskar att retas och varje gång ni alla hetsar upp er över nåt han skrivit så blir han bara glad. Klart som fan att han sågar Mora, alla andra gör ju det så varför skulle han vara annorlunda.