Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

Åtgärd

« · 191115 Till forumet

Åtgärd
Jag blir så j-vla matt när jag hör på radio det måste ju hända något i ledningen snart, hur länge skall vi behöva höra på detta "nu kommer en mora spelare fri igen OCH skjuter utanför SYND" "Nu drabbas Mora åter av en utvisning". Nu j-vlar vill jag se ett j-vla till uppryck plus ett STORT hjärta för MIK kommande match om inte så låt NP spela resterande matcher i SA det måste hända något i båset!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Åtgärd
Ja nu måste någonting hända, det är ju bedrövligt! men dom är väll inte bättre än så här, de är bara att konstatera att ledningen återigen misslyckats med värvning av spelare , och tränarna har man inte mycket förtroende för. man lär väll som vanligt få läsa i tidningen imorgon hur bra mora spelade och att man var värda poäng m.m,och att det bara var otur att man missade alla målchanser. men det är fel man är inte tillräckligt bra helt enkelt!
Kommentera

Sv: Åtgärd
japp, vi har dom lirare vi har, vi kan bara hoppas att det lossnar för några nyckelspelare. Söndagens match är en måstematch.

Kan rapportera från Globen att AIK och HIF spelade fartfyllt och positivt men slarvigt, på gränsen till klantigt ibland. Bägge lagen saknar initiativtagare så MIK ska med en liten uppryckning kunna slå bägge dessa lag. Bajen annonserade ut bussresor till Mora och om bara en tiondel av kvällens klack åker med upp så får Red Dragons ta i ordentligt för att äga Smidjegrav.
Kommentera

« · 191115