Steff: slaget om siljan ja vad hjälper det om man slår Leksand några gånger och sen kanske men åker ur tycker det är lite löjligt, man måste nog se lite större,
Metal Guru: Vi menar (eller jag menar) att vi har Supporters på Åland , & över hela sverige . & att Resan till Mora är inställd pga att ingen vill se sitt kära LIF torska mot ärkefienden mora, något mer du behöver veta?
Metal Guru: nej, jag påstår INTE att dom riktiga leksingarna bara finns på åland . Men det är som "stoltLeksing" säger , varför åka så långt & ändå bara se laget torska?
Metal Guru: men hallå det är bara suportrarna på åland vi snackar om.. det fins leksingar över hela sverige och över resten av världen. så det är nog inte bara på åland som dom fins.
Metal Guru: Ja vad ska man säga Mora-Leksand på måndag för mej kvittar det vem som vinner samma skit båda lagen, elitseriens klart sämsta lag,Hur fan kan man spela så illa som i moras fall leder med 2-mål innför sista MOT Brynäs måste ha varit taktiskt helt åt helvete. Ileksands fall är det inte mycket att säga om,Frölunda är bra
Anders i Budum: Jupps...jag såg det. Men Mora torskar också...men jag tänker ändå vara lite nöjd över att Mora iaf mäktade med 4 mål i en och samma match.
Jag håller inte med killen på webbradion, jag föreslår att Brynäs slår av på takten. De ska ju ändå orka en hel säsong...så det är lika bra att vila sig lite nu.