Jag vill se mer av Peter Fabus, killen skall ju kunna producera om man ser till statistiken, ge han en bra omgivning och ge honom mer utrymme för den klassiska Tjeckiska/Slovakiska egoismen då kommer poängen att trilla in! Med den egoism jag menar så kan vi ju se till Marian Hossa, som vet vad han kan och som inte gör den där sista onödiga passningen utan går själv på mål, Fabus kan ju inte spela som Horcoff då dom inte är upplärda i samma skola!
Metal Guru: Spelar fan ingen roll vem som står när VI är på humör! Två av Vägverkets plastkoner gör nog mer hytta än "Honken"! Du menade väl Leif.....?
Metal Guru: Självklart är väl poängen viktigast! Vad jag menade var att jag som åskådare njuter mer av 6-3 än 2-1! Back to basic. Mora SKA spela aggressivt!
Metal Guru: Taktiken MIK hade mot SSK tycker jag inte om på hemmais! Nej på måndag hoppas jag att vi smäller på och chockerar Leksand med en offensiv utan dess like, 3 - 0 efter sju minuter vore en hyfsad start....
Stigsson: Klart Mora vinner mot Brynäs lätt allt.....Sen vinner dom mot Leksand på måndag...Skulle vara skönt om Mora kunde vinna 3 matcher i rad så dom skrapar ihop lite poäng så att dom klättrar i tabellen.......
sold: Vehanen har varit duktig det han stått förutom mot Modo,då sviktade han....Så ingen fara med målvakterna.Det är bra dom får kriga...Tror på 2-3 imorrn...
Hoppas att Sperrle får stå i morgondagens match mot Brynäs.Han var stabil mellan stolparna och jämför man honom med Vehanen så är Sperrle en mer fysiskt spelande målvakt.Vågar gå ut och möta pucken.Vehanen har en lite mer tillbaka dragen taktik vilket gör att han sjunker i i målet lite väl djupt ibland. Tror att det kommer bli en tämligen lätt match i morgon och hoppas innerligt att mälskyttet kommer igång på allvar nu.