BRYNÄS - MORA 4/4

« · 1024308 Till forumet

Sv: BRYNÄS - MORA 4/4
Metal Guru: Att ett lag kan hamna så långt ifrån allting är en gåta, det finns inget spel, dåligt måste jag säga fruktansvärd,Nej elitserien är ingenting för Mora
Kommentera

Nu låter jag säkert hur jädrans nego som helst, men jag hade faktiskt räknat med att det skulle bli torsk idag. Men det var ju naturligtvis inget jag sa högt till någon innan matchen.
Kommentera

Metal Guru: Gick ju rätt bra det där ;-)
Kommentera

Mike Skinner:

Måste match för er på söndag, jag hoppas verkligen ni krossar Malmö tål dom inte.
Kommentera

zeb:
Jag tycker inte att det var pinsamt att se.
Kommentera

Metal Guru: hörru pinsamt var det att se eller vad tycker du?Mora utan kraft ,hur kan man spela med så lite folk? börja om från början i allsvenskan med lite nytt folk så kanske man kommer igen om 5-år
Kommentera

Metal Guru:
Nej för fan. Det som inte dödar härdar. Ser mörkt ut nu dock, onekligen. Dock torskade Malmö så spänningen finns kvar i allra högsta grad.

Hoppet är det sista som lämnar kroppen. Näst sista iallafall, jag hävdar bestämt att bluestolvan är det sista.
Kommentera

Mike Skinner:
Det är en schizofren Kvalserie.
Inget för sissies.
Kommentera

Metal Guru:
Jag höll på att göra en sak jag aldrig gör, att gå ifrån en match innan den är klar när Brynäs satte fyran. Men snabb respons från Skogs fick mig att stanna. Ett riktigt snyggt mål, något vi röda inte är bortskämda med.

Och RBK fortsätter att visa vilja i Leksand. Det är en intressant stämning hemma hos mig nu, då vi är två Morakillar som följer BIF-MIK samt en Malmöfan som sitter och lyssnar på webradion. Varje pling följs av ömsom jaaa ömsom neeej då Malmöfanet hyser ungefär samma känslor ang. Rögle som jag angående Leksand.
Kommentera

Mike Skinner:
Brendl gjorde det första, Bergqvist det andra.
25.321 - 1 EQMora41. BERGQVIST, Kenneth
Kommentera

Metal Guru:
Då vinner vi svårt ikväll. Men det är helt okej för mig. Verkar även som att Rögle visar lite vilja i Leksand, inte för att jag vet varför jag bryr mig...
Kommentera

arnio:
Gör Mora första målet, vinner vi enkelt.
Gör Brynäs första målet, vinner vi svårt.
Blir det 0-0, vinner vi i sudden.
Kommentera

Jag tror på 8-1 till BIF !!
Kommentera

Komiskt, Konceptet:
Det där skulle du aldrig sagt. Nu är det du som är ett minne blott.
Kommentera

Dino:

Du skriver följande på din blogg

"Nu tar vi det här så kan Leksand och Brynäs spela sina förbannade klassiska derbyn, redan nästa säsong...... Det är ju det de tjatar om hela tiden"

Vem har tjatat ??
Kommentera

Dino: Varför inte skriva dina tankar här istället eller som komplement till ditt blogginlägg? Själva idéen med ett diskussionsforum är inte att man ska slussas vidare till en extern blogg utan att diskussionerna ska frodas här.

Skulle fler anamma samma princip som du skulle tanken med ett diskussionsforum vara ett minne blott.
Kommentera

Metal Guru: Tankar inför aftonen på bloggen....
Kommentera

Ola:
Vinner ni minst i sudden har ni spelat bort oss från ES. är övertygad att ni inte tappar poäng i de 3 sista isåfall... och vi kommer lugga poäng av leksand, så dom är ute...
Kommentera

insu:
Ett Rv70/80-derby är jävulusiskt sällsynt.
Inträffar fn bara fem gånger per år, plus extramatcher.
Kommentera

henrikj:
Den viktigaste matchen på flera år, skulle jag vilja säga. Förlorar vi idag så är risken överhängande att vi åker ur.
Kommentera

Frisco:
Det är tidningarnas nästa vinkel: ett O-E4-derby. De matcherna är ju mer sällsynta....
Kommentera

Ännu en livsviktig match. Det börjar krypa fram en positiv känsla men törs inte riktigt tro på den. Visar laget bara samma kämpaglöd och med Dahlman och Tuokko(?) tillbaka så tror jag absolut det blir 3 välbehövliga poäng.

Mot Läkerol Arena!
Kommentera

Överflyttat inlägg från kneten till rätt tråd.

Ja då tar vi dem idag (dags NU), och sedan Malmö på söndag!!!
Sedan kan de göra 30 mål och förbättra målstatestiken i matcherna mot Västerås och Rögle! ;)

Kneten @ Kneten Idag kl. 09:50
Kommentera

snälla,spela Gävlelaget åt pipan,jag tål dom icke
Kommentera

Ola: Riktigt tramsigt då 9 av 12 lag ligger efter E4.
Kommentera

Ola:

riksväg 70 derby ??
Kommentera

Ola: Eller varför inte E45 finals...
Kommentera

horcoff:
E4-derby mellan HV och Linköping. Vilket trams! Spelar vi E45-derby mot Frölunda när vi möts, eller?
Kommentera

mattias - 74: Hörde svagt i bakgrunden något om..E4??, är det en sport??
Kommentera

Metal Guru:

Innebandy ??
Kommentera

horcoff:
Det menar du inte?
I vilken idrott?
Kommentera

BRYNÄS - MORA 4/4
Då börjar det närma sig nästa match.
Boorken är hemlighetsfull vem som ska vakta kassen.
Det pågår tydligen ett SM-slutspel mitt i det hela ;-)
Kommentera

« · 1024308