Hakan Olsen:
Näe, det enda som circulerar e väll Nolander för tillfället, sedan får vi se hur det blir. Själv hoppas jag på Nhl Lockout.
Jag läste detta på twitter:
Adam Proteau:
If that report is accurate, the NHL wants its players to take an 11% pay cut. THEY GREW THE BUSINESS BY ONE BILLION DOLLARS.
Hakan Olsen:
Kan vara så, en äldre spelare ska tydligen in i truppen också. Törs man hoppas på Pär Hållberg eller nån av samma dignitet som Greger Arthursson tro?
Jag tror att detta blir bra i slutändan, jag har fullt förtroende för Hermodsson och Wener.
Hade valberedningen varit hälften så seriösa som Hermodsson eller våra tränare är så hade även dom deltagit på årsmötet. Att sitta på en sådan possition i en klubb som omsätter mellen 35-40 miljoner e ett stort ansvar, och kan man inte mantla det bättre så ska man inte sitta i en valberedning heller.
Ps.
Till er som undrar vem jag är:
Jag kallades Barbapappa här förut, men jag har glömt lösenordet för länge sedan så jag börjar om på ny kula. New name same old guy:)
mattias - 74:
Förankra förslaget gärna på superstars.nu först, så att vi att du har Leksandsfansen i ryggen, innan vi tar ställning.
Länka gärna tråden, så kan vi äta lite chips när vi ser på.
Hakan Olsen:
Varför inte slå ihop Mora och Leksand. Dom bästa spelarna från varje lag, torde inte det vara den enklaste lösningen? ;)
Hakan Olsen:
vart läste du det? Fan vad ni förlorar spelare. Eran sportchef har det inte lätt nu att ersätta spelare som Fogström Gartner Eriksson och Jakobs. Inga dussinlirare direkt..