I pausen kan ni, i stället för ZZ Top, lyssna på detta (länk). En version jag aldrig hört. Vet inte vilka som spelar och inte hur gammal den är. Sångaren känns dock igen.
Puppe: Äh, det jag ville ha sagt var att jag är rädd att Leksand får lite för mycket luft under vingarna om de börjar vinna var och varannan match. Jag ser gärna att de håller sig där nere. Hellre en bergsäker jumbo så det bara finns en plats kvar för övriga kombatanter, än två vidöppna platser.
Det verkar som om Frölunda gör sin sämsta match för säsongen... Webbradiogösta säger dock det som vi moringar alltid har hävdat: det är Mora som gör motståndarna dåliga.
Knogen: EN räddningsplanka räcker inte om man tittat nedåt. Det måste vara två lag som är sämre, och om SSK torskar poäng så har vi chans att ÖKA avståndet ner.
kommer ihag nar jag var B-junior och vi sommartranade med a-laget, varmebolja den sommaren. 30 grader varmt och alla tranade i short och t-shirt. Men inte Roy. han kommer i full vinterstallsmundering med jacka och overdragsbyxor utanpa ett understall med shorts och t-shirt. hans kommentar: Jag glomde att det var varmt ute eftersom jag kom fran ishallen....
Puppe: Det värsta är väl att även LIF börjat titta uppåt nu. De får inte gärna få så mycket mer luft under vingarna nu tycker jag. Det är skönt att ha en gjuten räddningsplanka. Just nu finns ingen.